Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Barselsvikar til Lægemiddelforsyningsteam

Søger du en fantastisk arbejdsplads, hvor du kan bidrage til værdiskabende aktiviteter på et område under stor udvikling og bevågenhed? Vi har brug for en barselsvikar til vores team på forsyningsområdet så, hvis du søger et spændende job med mulighed for samarbejde med høj faglighed og tillid til hinanden, vil vi gerne høre fra dig.

Dine primære arbejdsopgaver

  • Håndtering af indberetninger af forsyningsvanskeligheder på lægemidler
  • Vurdering af kritikalitet og behov for mitigerende tiltag i forhold til forsyningsvanskeligheder
  • Koordinere tværgående samarbejde med en meget bred gruppe af interessenter
  • Dialog med lægemiddelvirksomheder og andre aktører på sundhedsområdet
Din hverdag hos os

Sammen med dine kollegaer bliver du ansvarlig for håndtering af indberetninger af forsyningsvanskeligheder på lægemiddelområdet.

Vores arbejde omfatter tæt kontakt med lægemiddelvirksomheder og andre sektioner i styrelsen herunder kollegaer som arbejder med tilgængelighed, godkendelse af lægemidler samt med styrelsens læger, dyrlæger og jurister og ikke mindst vores presseansvarlige.

Kulturen i Lægemiddelstyrelsen er præget af en uformel tone og fælles bevidsthed om betydningen af det gode samspil i en travl hverdag.

Din uddannelse, erfaring og personlige kvalifikationer

Du har en baggrund lægemiddelfaglig baggrund, fx farmaceut eller lignende og gerne erfaring f.eks. fra apotek eller en virksomhed som distribuerer lægemidler.

Derudover har du:

  • Lyst til administrativt arbejde
  • godt overblik i komplekse problemstillinger
  • gode evner i forhold til prioritering af egen tid og opgaver
  • ansvarsbevidst tilgang til dit arbejde
  • lyst til at indgå i en myndighedsrolle
  • flair for og lyst til at arbejde med IT
  • gode formuleringsevner skriftligt og mundtligt på dansk og engelsk
  • gode samarbejdsevner, situationsfornemmelse og kan yde en god service
Vi tilbyder

  • Mulighed for at gøre en forskel i forhold til at sikre forsyningen af lægemidler i Danmark
  • Spændende opgaver inden for nogle fagområder under udvikling og med stor bevågenhed
  • En god arbejdsplads med søde og dygtige kollegaer, en uformel kultur, mange sociale aktiviteter og gode udviklingsmuligheder. Hertil nogle flotte faciliteter med en fantastisk udsigt udover Københavns havn og by.
Citat fra én medarbejder i teamet:

Det betyder meget for mig, at jeg dagligt oplever at mit arbejde gør en forskel og bidrager til at sikre tilgængelige lægemidler i Danmark og hermed skaber rammerne for gode stabile behandlingsforløb. Det er desuden vigtigt for mig, at vi har et godt sammenhold i teamet og er gode til at hjælpe hinanden indbyrdes og på tværs af styrelsen.

Om Kontrol & Forsyningssikkerhed

Enhedens opgaver er bl.a. håndtering af indberetninger om forsyningssvigt og produktfejl ved lægemidler, ansøgninger om udleveringstilladelser og virksomhedstilladelser samt kontrol af lægemiddelvirksomheder og lægemidler bl.a. via inspektioner og analyser i vores laboratorium. Enheden består af 3 sektioner, hvor du bliver en del af sektionen Tilladelser og Forsyningssikkerhed. Sektionen består af 40 medarbejdere fordelt på en stabsfunktion og tre teams. Du bliver ansat i teamet Forsyning som behandler indberetninger om forsyningsvanskeligheder og udstedelse af udleveringstilladelser. Teamet består af både nye og erfarne medarbejdere.

Læs mere om os og vores arbejde på Lægemiddelstyrelsen.dk.

Om ansættelsen

Du bliver ansat efter gældende overenskomst mellem Skatteministeriet eller efter anden gældende overenskomst.

I Lægemiddelstyrelsen træffer vi afgørelser i myndighedssager, og det er vigtigt for os, at man ikke kan stille spørgsmål ved vores habilitet. Derfor er det en forudsætning, at du ikke ejer aktier, anparter, andele eller lignende i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed. Du har dog en vis periode til at sælge dem, hvis du i dag ejer såkaldte medarbejderaktier i en lægemiddel- og/eller medicovirksomhed.

Kontakt os gerne

Få mere at vide om stillingen ved at ringe til Teamleder Lars Ole Madsen på mobil +45 2114 3413. Du kan læse mere om os og vores opgaver på lmst.dk.

Er du interesseret?

Klik på "søg stillingen" og send os din ansøgning med CV og eksamensbevis.
Vi regner med at holde 1. ansættelsessamtaler i uge 40 og 2. samtaler i uge 41.

Om Lægemiddelstyrelsen

Vi er ca. 650 medarbejdere, som samarbejder om at sikre, at alle i samfundet kan få effektiv og sikker medicin og medicinsk udstyr – både når vi for eksempel går på apoteket, bliver behandlet på sygehuset eller vores dyr har brug for behandling. Vi er en del af Indenrigs- og Sundhedsministeriet.

Medarbejdernes trivsel og Lægemiddelstyrelsens resultater hænger tæt sammen, og derfor er det vigtigt for os at have en arbejdsplads med meningsfuldt arbejde, høj faglighed og udviklingsmuligheder – i balance med gode rammer for sundhed og trivsel. Vi prioriterer derfor også en sund kantine, træningsfaciliteter, kontormotion, store, lyse lokaler på Islands Brygge i København, og mulighed for hjemmearbejde.
Vi har røgfri arbejdstid.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge stillingen.



Arbejdstid: Dag

Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS