Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Service Manager til SKOV Service Danmark

 

Har du evnen og lysten til at videreudvikle Skovs serviceforretning på hjemmemarkedet i Danmark, ved at give kunderne en effektiv og enestående oplevelse i montage- og servicefasen? Så er du måske den Servicechef, vi søger. Da Skovs nuværende Service Manager går på velfortjent pension i efteråret, leder vi efter hans afløser. 

Udvikling af service- og montageforretningen 

Med reference til Regionschefen for Danmark bliver du ansvarlig for alle installations- og serviceaktiviteter i Danmark. Det bliver din opgave at lede, motivere og udvikle serviceafdelingens medarbejdere, som pt. består af 8 montører, 11 serviceteknikere samt 3 Backoffice.  Du skal sammen med dine medarbejdere effektivisere montage- og serviceleverancerne, så den samlede forretning på det danske marked fortsat optimeres og udvikles.

For at få succes forestiller vi os, at du:

  •  har en teknisk uddannelse eller tilsvarende kombineret med solid praktisk erfaring
  •  har minimum 5 års erfaring med ledelse af et større team af medarbejdere indenfor service- og montage. Erfaring med distanceledelse er et krav.
  •  er strategisk tænkende, resultatorienteret og kommercielt anlagt og dermed forstår hele værdikæden fra første kundekontakt til after-sales-service, samtidig med at du trives med at styre en driftsorganisation. 
  •  er indstillet på at indgå i driften af de daglige opgaver i afdelingen.   
  •  er en synlig leder, der har øje for potentialet i nye idéer og i mennesker omkring dig, og du kan skabe den struktur og det overblik, der skal til for at skabe resultater. 
  •  har et smittende engagement, et stort drive og en naturlig autoritet, og du opnår følgeskab fra dine medarbejdere og kolleger gennem involvering, lydhørhed og en stærk prioritering. 
  •  er hjemmevant i MS Office og kendskab til SAP og Dyn365 er en klar fordel. 
  •  Kan begå dig på engelsk i skrift og tale. 

 

Sæt dit præg på fremtiden i en virksomhed med stort potentiale 

Du får en enestående mulighed for at drive fremtidens struktur, processer og udvikling for Service i Region Danmark. Du kommer til at samarbejde med stærke faglige kompetencer i en forandringsvant organisation med fokus på vækst og tilfredse kunder og medarbejdere. Arbejdsstedet er på hovedkontoret i Glyngøre.

Akurat A/S varetager rekrutteringen af opgaven, så ved spørgsmål til stillingen bedes du kontakte Afdelingsleder Anette Nyborg på tlf. 71962322

Cv. Personlig beskrivelse og evt. anbefalinger indsendes via linket her.

Ansøgningsfrist er 11.okt.2024 – eftersom stillingen ønskes besat hurtigst muligt, vil ansøgningerne blive behandlet løbende, men vi venter gerne på den rigtige kandidat.

 

 



Arbejdstid: Dag

Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS