Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Medarbejder til ydelseskontoret i Jobcenter Brønderslev

Jobcenter Brønderslev søger en selvstændig og faglig dygtig medarbejder til vores ydelseskontor.
I ydelseskontoret er vi 10 medarbejdere som i tæt og respektfuldt samarbejde med kolleger i beskæftigelsesindsatsen behandler og vurderer henvendelser og ansøgninger vedrørende ydelser fra vores målgrupper.

Det er vigtigt for os, at du kan indgå i en god og tillidsfuld dialog med borgerne, hvor borgeren føler sig inddraget og hørt. Vi er derfor meget optaget af tydelig og ærlig kommunikation med borgerne – både på skrift og i tale.

Ydelseskontoret er fysisk placeret på Jobcenter Brønderslev, så din arbejdsplads bliver Valdemarsgade 20, 9700 Brønderslev.

Dine opgaver 

  • Behandle og vurdere henvendelser fra borgere, der søger om økonomisk støtte til forsørgelse efter Lov om aktiv socialpolitik – Opgaverne omfatter ydelsesområderne: kontanthjælp, ressourceforløbsydelse, revalidering og ledighedsydelse.
  • Yde råd og vejledning til borgere og arbejdsgivere – herunder understøtte borgerne i at anvende digitale løsninger
  • Øvrige administrative opgaver og funktioner i tilknytning til opgaverne i ydelseskontoret


Forventninger til dig
  

  • Du skal have en god forståelse og interesse for økonomi samt gode kompetencer i forhold til at anvende it-baserede fagsystemer
  • Området er meget lovstyret, så forandrings- og omstillingsparathed er en nødvendig kompetence
  • Vi arbejder i mindre teams, så vi har brug for en medarbejder, der arbejder systematisk og selvstændigt, men som også er klar til at hjælpe kollegerne i en hverdag, hvor der kan forekomme uforudsete opgaver, der kræver hurtig handling
  • Det forventes, at du er medansvarlig for trivslen på arbejdspladsen samt bidrager positivt og konstruktivt til det gode samarbejde internt og eksternt
  • Det er forventeligt, at du har erfaring med lignende opgaver fra en anden kommune
  • At du har kendskab til lovgivningen på området samt systemerne KY, SAPA og OPUS 


Vi tilbyder en arbejdsplads, hvor 

  • vi lægger stor vægt på at være tilgængelige for borgerne
  • vi har fokus på at vejlede borgerne og sikre god kommunikation
  • der er et godt fagligt fundament og med mange spændende udfordringer
  • vi løbende udvikler organisationen
  • vi vægter tillid og respekt for hinanden meget højt
  • vi værdsætter den gode stemning, en uformel omgangstone og gerne et godt grin


Praktiske oplysninger 

  • Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og konkret lønforhandling med den forhandlingsberettigede organisation
  • Ansøgningsfrist tirsdag 24. september 2024 kl. 12.00
  • Samtaler forventes afholdt torsdag den 26. september 2024
  • Forventet opstart hurtigst muligt, senest den 1. november 2024
  • Har du spørgsmål til jobbet kan du kontakte afdelingsleder Lars Bisgaard på tlf. 99 45 59 61, larbi@99454545.dk eller fagkonsulent Allan Nørgaard på tlf. 99 45 45 68, allan.norgaard@99454545.dk


Jobcenter Brønderslev er en arbejdsplads med ca. 80 engagerede medarbejdere, der er fordelt i 3 afdelinger: Job og Virksomhedsservice, Tværfaglig Indsats, Kontanthjælp, integration og ydelse – for borgere over 30 år. Samarbejde, hjælpsomhed og god atmosfære er kendetegnende for Jobcenter Brønderslev.



Arbejdstid: Dag

Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS