Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Finance Assistant

Har du erfaring med bogholderi, og er du klar til at udvikle dig sammen med os?
Så får du chancen for at blive en del af en spændende arbejdsplads med et arbejde, der byder på klassiske bogholderiopgaver og masser af ad hoc-udfordringer.

Som Finance Assistant på vores hovedkontor i Frederikshavn arbejder du på tværs af organisationen og er en central sparringspartner. Du bliver en del af et velfungerende team, hvor tillid, respekt og en god fællesskabsånd vægtes højt.

Dine arbejdsopgaver:

  • Generel håndtering af bogholderi
  • Registrering af daglige økonomiske transaktioner i NAV
  • Håndtering af rejseafregninger
  • Debitorhåndtering, herunder bogføring af indbetalinger
  • Kreditorer og købsfakturaer
  • Betalinger og bank
  • Afstemning af balancen (bl.a. lønkonti, anlægsaktiver, bank og moms)
  • Rapportering til myndighederne (moms, intrastat, Danmarks Statistik m.fl.)
  • Diverse ad hoc-opgaver i afdelingen.

Arbejdsopgaverne varetages allerede i dag, men vi har brug for ekstra hænder til at hjælpe teamet.

 Vi forestiller os, at:

  • Du er fagligt stærk og har en relevant videregående uddannelse.
  • Du har en bred indsigt i opgaverne i et bogholderi.
  • Du er kyndig bruger af excel
  • Du har et solidt kendskab til Microsoft Dynamics NAV og evt. delmodulerne Document Capture og Jobmanager.
  • Du har +5 års praktisk erfaring.

Som person karakteriseres du ved, at:

  • Du er loyal, positiv og har en god portion humor.
  • Du er løsningsorienteret, når opgaven driller lidt.
  • Du arbejder selvstændigt og har gåpåmod.
  • Du har et højt drive og energiniveau.
  • Du har en god, tydelig og ærlig kommunikation.
  • Du er detaljeorienteret, systematisk, struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag.
  • Du er pålidelig og ser en udfordring i at medvirke positivt til virksomhedens fortsatte udvikling.

Vi tilbyder:

  • Gode kolleger, et højt fagligt niveau og et uformelt arbejdsmiljø.
  • Stor indflydelse på din egen arbejdsdag og mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Et attraktivt job i en virksomhed, der er i konstant udvikling.
  • Attraktive løn- og ansættelsesforhold, der forhandles på baggrund af kvalifikationer.

Vi sikrer en god og grundig oplæringsperiode, hvor du altid vil opleve støtte og opbakning fra din leder og dine kolleger. Vi værner om hver enkelt medarbejder og har fokus på en god balance imellem arbejds- og privatlivet, fordi vi ønsker at sikre et sundt, positivt og motiverende arbejdsmiljø.

Ansøgningsfrist:

Der indkaldes løbende til interviews, så send din ansøgning via linket senest 14. oktober 2024. Vi vil gerne besætte stillingen inden for kort tid, men har dog tid til at vente på den rette medarbejder.

Spørgsmål til stillingen?

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Senior Finance Manager Bitten Kanstrup Anthonisen på tlf. 28936023.

Vi opfordrer alle kvalificerede medarbejdere til at søge stillingen, uanset kultur, køn, alder, seksualitet eller religiøs overbevisning.

Du kan læse mere om VMS Group på www.vms.dk.

 



Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS