Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Myndighedssagsbehandler af mobilt gadesalg til Teknik- og Miljøforvaltningen (barselsvikariat)

Hos os bliver du en del af et team, som dagligt vejleder og sagsbehandler henvendelser og ansøgninger om mobilt gadesalg. Du får et godt indblik i, hvad der rør sig i København, og du er med til at skabe en helhed for byen i forhold til aktiviteter i byrum og parker med respekt for byens borgere og byliv i almindelighed.

I enheden Arrangementer og Gadesalg i Teknik- og Miljøforvaltningen arbejder vi med byens mange arrangører og gadesælgere. Vi er myndighed på området og udsteder tilladelser. Vi arbejder med en bred pallette af ansøgere - alt fra pølsevogne, kaffeknallerter, vejfester og loppemarkeder til store årlige begivenheder som Copenhagen Marathon, Royal Run, julemarkeder og Copenhagen Jazzfestival. Du bliver en del af et team på tre-fire medarbejdere med samme typer af opgaver, og du vil arbejde tæt sammen med de øvrige medarbejdere i enheden.

Arbejdsopgaver

  • sagsbehandling af ansøgninger
  • vejledning i de kommunale rammer for at opnå tilladelser
  • sialog med andre myndigheder internt og eksternt såsom enheden Vejtilsyn og Københavns Politi
  • lejlighedsvis tilsyn
  • andre tværgående opgaver
Kvalifikationer
Jobbet indebærer kontakt med mange forskellige mennesker, og du skal derfor have lyst og evner til at kommunikere bedt og i et tilgængeligt sprog. Det er en fordel, hvis du har en baggrund indenfor offentlig forvaltning og administration, samfundsvidenskab eller miljø faglige områder, og at du kan kommunikere godt på engelsk.

Vi forventer, at du

  • har gåpåmod til at tage fat på sager, herunder telefonisk og personlig kontakt med ansøgere
  • kan kommunikere klart og præcist både mundtligt og skriftligt
  • kan løse opgaver både alene og i samarbejde med andre
  • har flair for it
  • har ordenssans og er struktureret
  • er udadvendt, dialogskabende og serviceminded
Vi tilbyder

  • høj faglighed og en dagligdag på et fælleskontor centralt på Islands Brygge
  • et godt indblik i offentlig administration i Danmarks største kommune
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er ledig fra den 1. november 2024 eller snarest derefter. Arbejdstiden er 37 timer pr. uge inklusive frokostpause. Stillingen er tidsbegrænset til og med den 23. maj 2025. Løn- og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst og efter forhandling med relevante faglige organisationer. Du får fleksible arbejdstider (flekstidsordning), en centralt beliggende arbejdsplads og en attraktiv pensionsordning. Arbejdspladsen er Arrangementer og Gadesalg, Teknik- og Miljøforvaltningen, Københavns Kommune på Njalsgade i København S.

Spørgsmål
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte enhedschef Mikkel Halbye Mindegaard på 5146 5480. Du kan også læse mere om Københavns Kommune og Teknik-og Miljøforvaltningen på www.kk.dk.

Søg via linket senest tirsdag den 3. oktober 2024
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler i uge 41.

Om Teknik- og Miljøforvaltningen
Teknik- og Miljøforvaltningen varetager myndighedsopgaver og servicerer borgere og erhvervsliv, blandt andet inden for miljøområdet, lokalplanlægning, byfornyelse, byggesagsbehandling og trafikområdet. Desuden er det Teknik- og Miljøforvaltningen, der står for renholdelse, vedligeholdelse og udvikling af byens veje og parker, foretager parkeringskontrol og driver de københavnske kirkegårde. Vi beskæftiger ca. 2.400 medarbejdere og administrerer et bruttobudget på knap 4,1 mia. kr.



Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS