Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Senior Proceskonsulent til vores nyetablerede tværgående ledelsesfora

Vil du være med til at sikre, at det sjællandske elnet kan møde de krav, den grønne omstilling stiller til os – så kom og støt os i at facilitere, udvikle og støtte vores nye, tværgående ledelsesfora.

I vores bestræbelse på at sikre effektiv, realistisk og rettidig planlægning og eksekvering af vores aktiviteter, søger vi erfarne proceskonsulenter til at varetage en støttende og udviklende rolle i vores nyetablerede, tværgående styrings- og ledelsesstruktur, som består af både en "værdistrømsledelse" og en række underliggende "Produktfamilier".

"Vores forretning står over for en stor og vigtig opgave med at imødekomme samfundets øgede krav og forventninger til både volumen og hastighed i den grønne omstilling. For at kunne levere på det, har vi bl.a. behov for at sikre at den tværgående styring i selskabet bliver forbedret. Og de nye fora til det kræver dedikerede ressourcer til facilitering, udvikling og opfølgning" fortæller afdelingsleder i Nexel A/S Rasmus Bohr

Velkommen til Nexel – vi er på opgaven
I Nexel bygger og varetager vi driften af forsyningsanlæg, der sikrer strøm til vores fælles hverdag – på jobbet, i skolen og derhjemme. 

I afdelingen for Procesintegration
er vi ca. 20  kolleger, der alle arbejder ude i forretningen. Her får du i rollen som senior proceskonsulent for vores værdistrømsledelse og produktfamilier en nøgleposition i at sikre, at vores tværgående ledelsesfora har den rette viden til at træffe de bedste beslutninger for os, vores samarbejdspartnere og vores kunder.

Du og dine kollegaer har  bl.a. ansvaret for:

  • At omsætte forretningens behov til konkrete aktiviteter og sikre en end-to-end tankegang
  • Understøtte ledelsen i forbedringsarbejdet mellem møderne baseret på LEAN-tankegange og god procesledelse
  • Sikre dokumentation fra møderne og skabe overblik og transparens om status på de besluttede mål og aktiviteter.

For at trives i stillingen er det vigtigt, at du har, eller kan tilegne dig, de nødvendige færdigheder

  • Har erfaring med procesledelse og forretningsudvikling.
  • Har erfaring med sparring og forandringsledelse – også på lederniveau
  • Er detaljeorienteret, har en struktureret, systematisk og undersøgende arbejdsform og kan håndtere korte deadlines
  • Er god til at skabe relationer og kan begå dig på alle niveauer i organisationen samt demonstreret evne til at arbejde tværfagligt og facilitere større grupper af interessenter
  • Er komfortabel med at bruge teknologi og værktøjer til dataanalyse, rapportering og kommunikation
  • Er forandrings- og forbedringsorienteret og trives i en kontekst, hvor dagene sjældent er ens
  • Er serviceminded og evner at kommunikere og præsentere komplekse ideer klart og overbevisende, både mundtligt og skriftligt
  • Har forståelse for LEAN-principper og har erfaring med at implementere dem
  • Har interesse for målstyring – både teori og implementering.

"I dagligdagen er vi alle mest ude i forretningen, derfor er det vigtigt, du trives med at være selvkørende. Dine kolleger er selvfølgelig aldrig længere væk end telefonen, men vi ikke altid hinanden hver dag", fortsætter Rasmus.

 Afdelingen har arbejdsadresse i Teknikerbyen i Virum.

Vi kombinerer formål, faglighed og fællesskab 
Hos os bliver du en del af en arbejdsplads, der engagerer sig i den grønne omstilling og aktivt sætter positive spor i samfundet. Vi er ikke kun et demokratisk-ejet andelsselskab, men også et fællesskab der tænker langsigtet og formålsdrevet, og hvor forandringer er velkomne, som en vigtig del af dagligdagen.

Vores andelskultur er kendetegnet ved et sammenhold og relationer, der bunder i tillid. Når vi mødes i kantinen, taler vi uformelt med hinanden, og i arbejdet mødes vi med en ligeværdig tilgang på tværs af koncernen, fordi vi ved, at hver person bidrager med noget særligt og værdifuldt. 
 
Et andelsselskab i bevægelse – vil du med på rejsen? 
Lyder stillingen som noget for dig, så send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt via annoncen her. Hvis du har spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Ole Grunnet på telefon 20 34 05 37. 

 Samtalerne afholdes løbende, og vi ansætter, når vi har fundet den rette kandidat. 

 Vi ser frem til at høre fra dig. 

 For at sikre gældende GDPR-lovgivning modtager vi kun ansøgninger via jobannoncen. 


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=5bf3e74f)

Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS