Er du en serviceorienteret person, der altid har et godt øje for detaljen og er villig til at gøre lidt ekstra for at sikre, at vores rengøring er i top, så er det netop dig vi søger.
Som serviceassistent hos os vil du få ansvar for egne kunder, hvilket indebærer, at du skal kunne arbejde selvstændig, have øje for detaljen og kan se hvor der mangler lidt ekstra samt have en serviceminded indstilling.
Nøgleopgaver:
- Rengøring af kontorer, kantine, toiletter og omklædningsrum mv., herunder gulvvask, støvsugning, aftørring af overflader og ordne toiletter.
Vi forventer, at du har et godt kendskab til dansk, både i tale og skrift, da du vil skulle kommunikere med kollegaer og kunder.
Hvis du har erfaring med rengøring og kendskab til servicebranchen, vil dette være en fordel, men det er ikke et krav. Vi tilbyder en udfordrende stilling i et dynamisk miljø, hvor du vil få mulighed for at udvikle dine færdigheder og kompetencer.
Vi forventer, at du har følgende kvalifikationer:
- Taler, forstår og læser dansk.
- God til rengøring og orden og gerne erfaring hermed
- Evner og har lyst til at yde en god service.
- Kan tilrettelægge dit arbejde selvstændigt.
- Er udadvendt og imødekommende.
- Du er motiverende og energisk.
- Du er serviceminded.
- Du er stabil og pligtopfyldende.
Vi tilbyder:
- Et spændende og afvekslende arbejde.
- Gode arbejds- og personaleforhold.
- En dynamisk arbejdsplads med gode kollegaer og uformel omgangstone.
- Grundig oplæring.
- Et selvstændig job hvor der er mulighed videreudvikling jobmæssigt.
- 7 timer i fast stilling
Ansøgninger behandles løbende til den rette kandidat er fundet.
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så tøv ikke med at sende os din ansøgning sammen med dit CV til min mailadresse vif@assistancerengoering.dk mærk med ”ansøgning”
For yderligere information omkring stillingen bedes du kontakte Vinni Fransen på 20619045
Vi glæder os til at høre fra dig.
Arbejdstid: Dag
Deltid 7-7 timer
Alle detaljer om jobbet
Retur til søgning