Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Mødecenterkoordinator med fokus på værtskab, æstetik og detalje.

Brænder du for at yde professionel service i verdensklasse og være den koordinerende arrangør af og vært for spændende arrangementer? Er du klar til at tage ansvaret for et mødecenter, hvor professionalisme, æstetik og værtskab går hånd i hånd? Så er jobbet som Hortens nye mødekoordinator lige noget for dig.

Vi søger en fuldtidsmedarbejder til vores kontor i Hellerup, som har mulighed for at starte snarest muligt.

Opgaver præget af værtskab, æstetik og detaljer

Vores mødecenter spiller en central rolle i vores daglige arbejde, og vi sætter en ære i at skabe en stilfuld, professionel og imødekommende atmosfære for vores klienter, partnere og medarbejdere.

Som koordinator vil du have ansvaret for at vores mødecenter på 5. sal, som indeholder store og små mødelokaler, tagterrasse og tilhørende omgivelser, står knivskarpe. I dit daglige arbejde, vil du få hjælp af 1-2 af vores dygtige piccoer. Derudover vil du få mulighed for at bringe din sans for æstetik og interesse for en helt særlig mødeoplevelse i spil og skabe oplevelser, der skiller sig ud.

Dine primære ansvarsområder vil være:

  • Sikre en eksklusiv og stilfuld oplevelse for vores gæster – fra indretning og stemning til service og mad.
  • Udvikle kreative og æstetisk gennemførte koncepter, der understøtter vores forretningsværdier og skaber værdi for vores klienter.
  • Sikre, at mødefaciliteterne altid er præsentable, stilfulde og klar til brug.
  • Planlægge og koordinere møder, events og konferencer med fokus på detaljerne, herunder menuvalg og servering i samarbejde med vores køkkenchef og Event Manager.
  • Sørge for løbende optimering af processer og samarbejde med eksterne leverandører.

Du vil blive en del af Hortens afdeling for People & Culture, hvor du vil arbejde tæt sammen med resten af teamet, for sikre vores klienter og samarbejdspartnere en god oplevelse i huset. Du vil referere til vores Office Manager.

Vi har høje ambitioner på vores medarbejderes vegne

Vi leder efter en inkluderende og dynamisk kollega, der forstår, hvordan små detaljer kan gøre en stor forskel. Du har en passion for godt værtskab, trives i en professionel, forretningsorienteret atmosfære og har sans for både præcision og diskretion.

Vi forestiller os, at du:

  • Har solid erfaring indenfor mødecentre, hoteller, eventbranchen eller andre serviceorienterede miljøer.
  • Har en stærk æstetisk sans og brænder for at skabe smukke og mindeværdige oplevelser.
  • Er positiv, professionel, hjælpsom og kan bevare roen i en af og til travl hverdag.
  • Er en innovativ problemløser, der tager eventuelle udfordringer med et smil og stort gå-på-mod.

Horten som arbejdsplads

Hos Horten tilstræber vi en divers medarbejderflok og anerkender styrken i hinandens forskelligheder. Der er derfor også vigtigt for os at have en kultur, som opfordrer til personlig udfoldelse – at du kan være den, du er, og tage "dit hele selv" med på kontoret hver eneste dag. Respekt, inklusion og omtanke er nøgleord for vores prioritering af, at det både skal være spændende, sjovt og trygt at gå på arbejde. Vi går op i at holde fast i vores uformelle atmosfære, hvor der på tværs af Hortens afdelinger er plads til grin, smil og gode snakke til vores sociale arrangementer, om det så er vinsmagning, gokartturnering eller DHL-løb.

Vi tilbyder hver dag morgenmad og frokost, som består af økologiske og bæredygtige råvarer, og krydderurter fra vores egen tagterrasse. Yderligere har du har mulighed for at tage overskydende mad med hjem og være med til at bekæmpe madspild.

Vi ser frem til at høre fra dig

Er der et match mellem os og det du drømmer om, et job skal kunne give dig, så ræk endelig ud til os. Deadline for ansøgning er d. 1. oktober 2024. Vi holder samtaler løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Søg via knappen "Ansøg dette job" - upload ansøgning og CV.

Vi opfordrer alle uanset køn, alder, etnicitet, religion, seksualitet og funktionsnedsættelse til at søge stillingen. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Office Manager, Lotte Manzionna på tlf. 5234 4438 eller pr. mail lom@horten.dk

Om Horten

Læs mere om vores værdier, karrieremuligheder, vores specialer og vores hverdag på horten.dk


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=9716e4ce)

Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS