Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Initiativrig servicekoordinator til HjulmandKaptain i Aalborg (deltid)

Initiativrig servicekoordinator til HjulmandKaptain i Aalborg (deltid) Kan du løse opgaverne selvstændigt med god energi og styr på alle detaljerne? Så har vi et helt hold af kolleger, der glæder sig til at byde dig velkommen.

HjulmandKaptain er blandt Danmarks store advokatfirmaer. Vi er kendetegnet ved høj faglighed, engagerede kollegaer og et stort fokus på kundeservice – og nu har du muligheden for at blive servicekoordinator på vores kontor i Aalborg.

Til vores receptionsteam i Aalborg søger vi nu en servicekoordinator, der kan yde god service med et smil og motiveres af at løse store som små opgaver af praktisk karakter. Du er samtidig struktureret, ansvarsbevidst og ved, hvordan du skal bevare overblikket.


En hverdag med store som små opgaver Som servicekoordinator arbejder du i vores receptionsteam, som har ansvaret for, at vores gæster, kunder og personale altid får en god oplevelse. Du får en hverdag med opgaver af administrativ, koordinerende og praktisk karakter.

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå i:

  • Planlægning, koordinering og klargøring af møder og arrangementer
  • Ad hoc indkøbs- og bestillingsopgaver
  • Praktiske opgaver, herunder bl.a. vedligehold, oprydning, opfyldning, klargøring af kontorpladser og lettere rengøringsopgaver
  • Fordeling og forsendelse af post og pakker
  • Arkivering af sager og print af sagsindhold mv.
  • Kontakt til leverandører og håndværkere ved opgaver på kontoret samt indhentning af tilbud
  • Modtagelse af kunder og gæster
  • Telefonbetjening og omstilling
  • Betjening af firmaets hovedmail
Stillingen er en deltidsstilling på 20 timer om ugen, og arbejdstiden kan være varierende i tidsrummet kl. 07.30-16.00.


Hvem er du? Du har sandsynligvis erfaring fra en lignende stilling som receptionist og møde- eller servicekoordinator.

Din uddannelsesmæssige baggrund er underordnet, men det er vigtigt, at du har sans for god service, og at du har IT-kundskaber, særligt Microsoft Outlook, Word og Excel.

Derudover forventer vi, at du:

  • ved, hvordan du skal få tingene til at lykkes
  • trives med vekslende opgaver og en hverdag, der sjældent er ens
  • møder op med en positiv indstilling og kan arbejde sammen med alle
  • kan sætte ting i gang og selv følge dem til dørs, imens du gør dit bedste
Hvorfor blive en del af HjulmandKaptain? Udover et spændende job kan vi tilbyde dig:

  • Sundhed: Vi ønsker, at du skal være dit bedste jeg, så på hvert kontor arrangerer vi aktiviteter, hvor vi er sammen om at styrke vores fysiske og mentale sundhed. Derudover er der hver måned mulighed for massage, som HjulmandKaptain betaler for. Du har betalt fri til læge og tandlægebesøg, hvis det ikke er muligt at placere besøgene udenfor arbejdstiden. Dette gælder også for hjemmeboende børn.
  • Tryghed: Din tryghed og fremtid er vigtig for os, og derfor bliver du en del af vores obligatoriske pensionsordning, som indbefatter en livsforsikring og tab af erhvervsevne samt vores sundhedsforsikring. Har du børn, er de automatisk også dækket af din sundhedsforsikring, og ønsker du din ægtefælle/samlever forsikret, er der mulighed for det.
  • Udvikling: Vi tilbyder løbende uddannelse og kurser, da vi tror på, at vi får de gladeste og mest kompetente medarbejdere, når vi understøtter den personlige og faglige udvikling.
Om HjulmandKaptain HjulmandKaptain er blandt Danmarks store advokatfirmaer, og hos os får du mere end 150 engagerede og dygtige kollegaer fordelt på vores fire kontorer i Aalborg, Aarhus, Frederikshavn og Hjørring. Vi er et full-service advokatfirma med specialister inden for alle væsentlige juridiske fagområder.

Vi er rådgiver for erhvervsvirksomheder, lige fra industrikoncerner og børsnoterede selskaber til mellemstore og mindre virksomheder, ligesom vi er rådgiver for kommuner, offentlige institutioner, fonde, foreninger og finansielle virksomheder samt private familier.

Vores vision er at være Danmarks mest kundeorienterede advokatfirma, og vi lægger stor vægt på at levere personlig, effektiv og specialiseret rådgivning, der hurtigt giver vores kunder et klart grundlag for at træffe et sikkert valg og finde den bedste løsning.

Du kan læse mere om os her



Send din ansøgning Har stillingen fanget din interesse, så send din ansøgning og relevante bilag ved at trykke på ’søg stillingen’ via vores rekrutteringssystem.

Der vil løbende blive afholdt samtaler, og finder vi den rette kandidat, forbeholder vi os retten til at ansætte inden fristens udløb.

Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte receptionschef Marlene Wittrup på tlf. nr. +45 7221 1622.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Du kan læse mere om vores behandling af dine personoplysninger i forbindelse med din jobansøgning her



Deltid 20-21 timer

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS