Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Administrativ medarbejder til Sundhed og Beskæftigelse

Afdelingen for Sundhed og beskæftigelse hører under Sundheds- og Omsorgsforvaltningen og har til opgave at levere sundhedsfaglige borgerforløb til ledige borgere henvist fra Beskæftigelses- og Integrationsforvaltningen. Det overordnede formål med de sundhedsfaglige forløb er at bidrage til, at borgerne kommer tættere på beskæftigelse eller uddannelse.

Afdelingen er midt i en spændende udvikling, hvor vi også er involveret i flere projekter hvor målgruppen er ledige og udsatte borgere i Københavns Kommune.

Om Afdelingen
Sundhed og Beskæftigelse består af 32 engagerede medarbejdere med forskellige sundhedsfaglige baggrunde, som alle brænder for at gøre en forskel for udsatte borgere.

Vi er delt op i to teams, Indsatsteamet og Rehabteamet, samt et Sekretariat, som understøtter hele afdelingen.

Vi søger en administrativ medarbejder til Sekretariatet, der udover dig består af én anden sekretær. I vil sammen skulle dække de drifts- og ledelsesmæssige opgaver, der hører til i administrationen i afdelingen.

Om jobbet
Du vil få en bred vifte af opgaver, der i samarbejde med anden sekretær omfatter:

  • understøttelse af de to afdelingsledere i forbindelse med rekruttering og personaleadministration ift. afdelingens ca. 32 medarbejdere
  • understøttelse og serviceopgaver ift. øvrige kollegaer ifm. kalenderstyring, tidsregistrering, indkøb, it-hjælp, mv.
  • behandling af fakturaer, udlæg og indkøb i vores SAP-baserede økonomisystem Kvantum
  • opdatering og vedligeholdelse af hjemmeside
  • telefon- og mailpasning, herunder kontakt med borgere og samarbejdspartnere
  • indkalde og booke borgere, som er henvist af jobcentre
  • møde- og konferencetilrettelæggelse og -forplejning
Om dig
Den medarbejder vi ønsker os, har følgende faglige kompetencer:

  • Allround kontoruddannelse, fx administrationsbachelor, og gerne med kendskab til offentlig administration og personaleadministration
  • Er velbevandret i brugen af Officepakken og har flair for it-systemer
  • Gerne erfaring med økonomisystemet Kvantum og journaliseringssystemet e-Doc, dog ikke et krav – oplæring vil finde sted
Vi forestiller os desuden, at du er kendetegnet ved disse personlige kompetencer:

  • Arbejder selvstændigt, har både overblik og flair for detaljen, kan prioritere, være på forkant og følge op
  • Er hjælpsom og løsningsorienteret, kan aflæse situationer og sætter en dyd i at yde den bedste service overfor ledelse og kollegaer
  • Er fleksibel og trives med en god blanding af udfordrende, spændende opgaver og rutineopgaver
Du vil blive del af en engageret kollegagruppe og en arbejdsplads, hvor vi værdsætter at gøre tingene ordentligt og samtidig have tid til at have det sjovt sammen.

Ansættelsesvilkår
Ansættelse og aflønning er efter principperne for Ny Løn og i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation.

Stillingen er på 30-37 timer ugentligt og ønskes besat snarest muligt eller senest 1. december 2024.

Der vil blive indhentet referencer i forbindelse med en ansættelse.

Der er mulighed for fleksibel arbejdstilrettelæggelse samt hjemmearbejde efter aftale.

Mere information
Har du spørgsmål til stillingen, kan du kontakte afdelingsleder for Indsatsteamet Eva Elkjær på 5162 6055.

Søg via linket senest søndag den 20. oktober 2024
Samtaler afholdes tirsdag den 29. oktober 2024.

Om Sundheds- og Omsorgsforvaltningen
Vores hverdag handler om mennesker. I Sundheds- og Omsorgsforvaltningen er der fleksibel arbejdstid, som indebærer, at du har medindflydelse på din arbejdstid. Hvis du er sygeplejerske, SOSU-assistent eller SOSU-hjælper, har du derudover ret til at få fuld tid, hvis du ønsker det. Se mere om vores hverdag på www.vores-hverdag.kk.dk.



Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS