Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Brænder du for god telefonservice og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?

Brænder du for god telefonservice og at skabe de bedste patientforløb i det bedste arbejdsmiljø?

Vil du være med til at gøre en forskel for vores samarbejdspartnere i vores centralvisitation MIDT og vores for vores patienter i kørselskontor MIDT? Så har du nu mulighed for at blive en del af et fantastisk team af dygtige sekretærer i Herlev akutmodtagelse.

Du vil være med til at sikre høj service samt at vores patienter får en god start på deres behandlingsforløb. Du bliver en del af et stærkt fagligt og socialt team, der brænder for at levere god service.

Hvorfor skal du vælge os?

Udvikling til den enkelte. Vi sørger løbende for, at du er godt klædt på til at varetage dine arbejdsopgaver. Vi har et formaliseret introduktions- og oplæringsforløb, hvor du vil blive fulgt af vores faglige mentor det første år. Vi har et struktureret kompetenceudviklingsprogram med lønaftale i forhold til indplacering på kompetenceniveauer. Vi har indgået et samarbejde med Center for Offentlig Kompetenceudvikling (COK) og har udviklet et formelt kompetencegivende forløb, der klæder akutmodtagelsens lægesekretærer på til fremtidens opgaver. Forløbet tager udgangspunkt i tre moduler fra Sundhedskommunomuddannelsen, som vi har skræddersyet til vilkår, behov og praksis i akutmodtagelsen.

Omstillingsparate og medinddragende ledere. Vi er nysgerrige på vores medarbejderes observationer og forslag til ændringer, og vi prioriterer at inddrage medarbejderne i vores forandringsprocesser og optimeringer af arbejdsgange.

At blive del af et stærkt fagligt team. Vi vægter et godt arbejdsmiljø med en god og konstruktiv omgangstone højt. Vi holder faste morgenmøder og personalemøder. Vi arbejder for åben dialog, hvor ledelse og medarbejdere sparrer og udveksler ideer med hinanden.

Hvad forventer vi af dig?

At du kan arbejde i SP. At du har kendskab til visitation af akutte patientforløb samt patientrettigheder og gældende regler og lovgivning for siddende patienttransporter.

Vi ønsker en kollega, der kan sætte kryds ved følgende:

  • Du er fagligt dygtig og god til at sætte dig ind i nye systemer og arbejdsgange
  • Du er serviceminded
  • Du er udadvendt, og sætter en ære i at give vores patienter den bedste start på deres behandlingsforløb
  • Du kan lide en uforudsigelig hverdag, der er alt andet end rutinepræget.
  • Du er omstillingsparat. Du kan skifte tempo, når der er behov for det, og du har en rolig udstråling og kan bevare et godt overblik, også når vi har travlt
  • Du forstår og taler flydende engelsk
Hvad er dine arbejdsopgaver?

Efter at du har gennemgået et grundigt introduktions- og oplæringsprogram, vil du komme til at arbejde med flere forskellige sekretærfunktioner.

Dine primære arbejdsfunktioner vil være i vores to callcentre - CVI MIDT(centrale visitation) og vores kørselskontor MIDT, hvor du vil have ansvaret for:

  • Telefonvisitation af akutte indlæggelser
  • Fordeling af akutte og elektive henvisninger til Herlev og Gentofte Hospital
  • Registrering af patientdata og kvalitetssikring af det administrative forløb
  • Visitering af transport til ambulante patienter
Ansøgningsfrist og ansættelsesvilkår

Vi tilbyder en ansættelse i en fast stilling på 32-37 timer i dagvagter i dagstid i tidsrummet mellem kl. 07.45-17.00

Løn og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst.

Stillingen er til besættelse pr. 1.11.2024 eller efter aftale.

Send os din ansøgning senest d. 3.10.2024 kl. 12, men gerne før, da vi indkalder til samtaler løbende.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte ledende lægesekretær Pernille Fris Kriegsbaum Stender på pernille.kriegsbaum.stender@regionh.dk



Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS