Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
IT-indkøbskoordinator til National enhed for Særlig Kriminalitet og Politiskolen i Brøndby

Storkøbenhavn

Har du lyst til at arbejde med indkøb, og vil du gerne have en arbejdsdag, der kan byde på spændende opgaver, i henhold til budgetplanlægning og koordinering af indkøb af IT-udstyr og levetidsudskiftning hos politiet? Så er det måske dig, vi leder efter.

Vi er en sektion på 8 medarbejdere, hvoraf indkøbskontoret udgør et team på 2 medarbejdere. Kontoret har ansvaret og budgettet for alt politiets udstyr der skal levetidsudskiftes. Derudover har vi ansvaret for al indkøb af standard IT for vores egne ansvarsområder, som er NSK og Politiskolen i Brøndby. Vi søger en kollega, der med et struktureret overblik og et højt serviceniveau, kan understøtte alle vores kollegaer i politiet. Vores fokus er at udøve den bedste sparring og service til vores kollegaer. Du vil blive en del af en enhed, hvor det er vigtigt, at opgaver kan løses på tværs af sektioner, så det må derfor også forventes, at du i begrænset – men nødvendigt – omfang, deltager i opgaver på tværs af Koncern ITs øvrige sektioner.

Din hverdag som indkøbskoordinator
Du understøtter alle brugere i politiet. Her er dit servicegen, sparring og indsats afgørende for, at politiet kan løse sine kerneopgaver. Din primære rolle er at analysere, rådgive og indkøbe det udstyr der ønskes via en sag. Derudover har du ansvaret for budgettet af de hardware typer som bliver dit ansvarsområde. I dette tilfælde vil det være alt omkring mobil telefoni, abonnementer, videokonference og printere. Men du skal i tilfælde af ferie og sygdom kunne dække over hele porteføljen.

Det primære arbejdsområde er varetagelse af opgaver i levetidsfaserne, rådgivning, investeringsplanlægning, budget samt installation og test. Omfanget af arbejdsopgaver vil være:

• Rådgivning og investeringsplanlægning
• Gennemføre Indkøb samt leverancestyring
• Varemodtagelse af udstyr og kontering af fakturaer
• Udarbejdelse af nyt årsbudget for levetids udskiftning
• Deltage i en eventuel beredskabssituation, samt projektarbejde

Jobbet er varieret og stiller krav til dine analytiske færdigheder og din evne til at skabe struktur.

Din dagligdag er således præget af stor variation og omskiftelighed i opgaverne, hvor den konkrete gennemførelse af indkøb samt vejledning om indkøb vil fylde mest.

Du skal være forberedt på at bistå med anskaffelse af udstyr i forbindelse med aktioner eller andre beredskabssituationer, så derfor skal du være forberedt på tilkald uden for normal arbejdstid

Hvem er du?
Som IT-indkøbskoordinator er det væsentligt, at du først og fremmest har blik for, at vi er en del af en større værdikæde, der samlet set fører til, at politiet kan udføre sine opgaver bedst muligt.

Vi forestiller os at du:
• har gode IT-kompetencer, herunder erfaring med Excel
• selvstændigt kan planlægge, prioritere og administrere dine arbejdsopgaver
• har administrative kompetencer og analytiske evner, herunder meget gerne praktisk erfaring med tilsvarende opgaver
• er serviceminded og fleksibel, men også kan stå på mål for f.eks. organisationens retningslinjer
• har et godt humør og bidrager til et godt arbejdsmiljø

Det er ligeledes vigtigt, at du trives i en omskiftelig og til tider hektisk hverdag med korte deadlines. Du kan i en beredskabs situation blive kaldt på arbejdet, hvilket heldigvis sker yderst sjældent.

Vi forventer at du har kørekort til kategori B således, at du kan køre mellem de forskellige lokaliteter ved f.eks. møder.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til den til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst. Alternativt bliver du ansat på anden relevant overenskomst.

Størstedelen af din arbejdstid vil ligge i dagtimerne på hverdage. Du må dog påregne, at arbejdstiden lejlighedsvis kan være uden for almindelig dagsarbejdstid (aften, nat og weekend).

Dit ansættelsessted bliver Rigspolitiet, Koncern IT med tjenestested i National enhed for Særlig Kriminalitet på Ejby Industrivej 125, 2600 Glostrup. Primær mødested vil være i Glostrup, men du vil til tider skulle møde ind på Politiskolen på Brøndbyøster Boulevard 30 i 2605 Brøndby.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde sikkerhedsgodkendelsen gennem hele din ansættelse.

Rigspolitiet har røgfri arbejdstid.

Kontakt og ansøgning

Hvis du har spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte sektionsleder i Koncern IT KBHV, NSK og Politiskolen, Kimi Schwartz, på tlf.: 41747440. Du kan finde generel information om politiet og om politiet som arbejdsplads på www.politi.dk

Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du oprette en ansøgning og vedlægge dit CV pr. job, du vil søge. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger flere jobs i Politiet samtidigt. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Ud over ansøgning og CV bedes du uploade dit eksamensbevis. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler i uge 41

Ansøgningsfrist: 2. oktober 2024

I politiet arbejder vi alle sammen for tryghed og sikkerhed
I politiet arbejder mere end 16.000 medarbejdere sammen om at forebygge og forhindre kriminalitet. Vi er alle dybt engagerede i at sikre, at Danmark er et trygt og sikkert sted at bo og leve – uanset om vi arbejder med den nære politiindsats som betjent, som efterforsker eller om vi bidrager til en af de mange andre vigtige funktioner i politiet.

Rigspolitiet er politiets øverste myndighed og har det overordnede ansvar for Danmarks i alt 15 politikredse fordelt på 12 kredse i Danmark, politiet i Grønland og på Færøerne samt National enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I Rigspolitiet udvikler vi strategier, koordinerer politiets arbejde på landsplan og arbejder med en lang række opgaver blandt andet økonomistyring, it-udvikling, juridisk rådgivning, presse og kommunikation, politisk betjening, indkøb af politiets udstyr og køretøjer samt HR-opgaver.



Fuldtid

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS