Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Administrativ medarbejder til regnskabsopgaver

Vi søger en dygtig regnskabsmedarbejder til Solgaven, hvor du vil blive en del af vores daglige drift. Du vil blive en vigtig samarbejdspartner og støtte for ledelsen, og samtidig have et tæt samarbejde med Fællesadministrationen i Den Sociale Virksomhed og Koncernregnskab i Region Hovedstaden.

Om Solgaven
Solgaven er et § 108 botilbud og § 104 dagcenter for ældre blinde og svagsynede. Vi har 57 boliger, som alle er med egen terrasse og adgang til stort grønt stiområde. Vores dagcenter er en integreret del af huset. Stien rundt om Solgaven er specielt indrettet, så det er nemt for blinde og svagsynede at færdes.
Vi er specialuddannede til at støtte og vejlede vores blinde og svagsynede beboere og daggæster med baggrund i den enkeltes behov ud fra en rehabiliterende og personcentreret tilgang. Vores primære opgave er at skabe rammer for et godt hverdagsliv, hvor fokus er på trivsel, ressourcer og udfordringer.
Læs mere om Solgaven på vores hjemmeside: www. Solgavenfarum.dk

Dine arbejdsopgaver vil blandt andet omfatte

  • Kontering og godkendelse af kreditorbilag
  • Optælling og afstemning af kontantkasse
  • Udarbejdelse og kontrol af bogføringsbilag
  • Mindre analyser af forbrug
  • Håndtering af diverse udlæg ifm. personale- og beboeraktiviteter
  • Bidrag til årsregnskab i samarbejde med ekstern revision
  • Ad hoc opgaver.
Vi forestiller os, at du

  • har en administrativ kontoruddannelse med specialisering indenfor økonomi, og at du har nogle års erfaring med regnskab i offentlig eller privat regi
  • kan anvende Excel på højt niveau samt gerne kendskab til økonomisystemet SAP
  • arbejder selvstændigt og struktureret
  • er detaljeorientering og tager ansvar for dine opgaver
  • har gode samarbejdsevner og trives i et miljø, hvor du arbejder på tværs af afdelinger.
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår finder sted i henhold til gældende overenskomst og efter principperne for Ny Løn
Stillingen er på 20 timer og er ledig fra 1. november 2024
Du har mulighed for at arbejde hjemmefra, men vi forventer fremmøde på Solgaven mindst en dag om ugen
Ansøgningsfrist den 11. oktober 2024 kl. 12
Ansættelsessamtaler afholdes løbende. Ved ansættelse indhentes referencer og straffeattest.

Vi ønsker kun at modtage og behandle ansøgninger via rekrutteringssystemet, så ansøgninger sendt uden for systemet, f.eks. e-mail vil ikke komme i betragtning.

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte forstander Molly Møller på tlf. 20595389.



Arbejdstid: Dag

Deltid 19-20 timer

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS