Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Administrativ medarbejder

Vi tilbyder lige nu et spændende job, hvor mange HR-discipliner kommer i spil. Du kommer bl.a. til at arbejde med personaleadministration og rapportering af HR-data, idet du skal være med til at sikre den rette support til afdelingens medarbejdere og ledere inden for personaleområdet.

Afdelingen Indkøb & Medicoteknik i Region Midtjylland søger en administrativ medarbejder til en fast 30- eller 32-timers stilling med ansættelse pr. 1. december 2024 eller snarest muligt. 

Dine arbejdsopgaver
Du kommer til at være en del af en sektion, der arbejder med administration, HR, bæredygtighed, kommunikation, økonomi/data og ledelsesbetjening.

Dine arbejdsopgaver vil bl.a. omfatte følgende:

  • Løn- og personaleadministrative opgaver i forbindelse med ansættelse/afskedigelse, lønforhandling, barsel/orlov, refusioner, ferie, sygdom m.v. 
  • Indberetning og rapportering via Silkeborg Data/PersonaleWeb 
  • Udvikling/vedligehold af elektroniske blanketter (X-Flow) 
  • Udarbejdelse af løndata til brug for udarbejdelse af afdelingens lønbudget 
  • Udarbejdelse af informationer om personalemæssige forhold til medarbejdere og afdelingens intranet 
  • Deltagelse ved oplæring af kontorelev 
  • Ad hoc opgaver - også ikke HR-relaterede opgaver i mindre omfang

I administrationsgruppen har hver medarbejder sine egne ansvarsområder, men hvor det giver mening, vil der være et overlap af varetagelse af de forskellige opgaver.

Det er et krav

  • at du har en relevant uddannelse med lærebrev inden for kontorfaget, suppleret med en efteruddannelse på diplom-/ eller akademiniveau 
  • at du har nogle års erfaring med løn- og personaleadministrative opgaver – gerne fra det kommunale/regionale område 
  • at du har erfaring med lønsystemer (f.eks. Silkeborg Data)

Endvidere lægger vi vægt på, at du  

  • har kendskab til overenskomster og aftaler, inden for f.eks. AC-, HK- og håndværkerområdet 
  • har gode digitale og kommunikative færdigheder 
  • er fleksibel i forhold til opgaveløsningen og kan træffe selvstændige beslutninger 
  • er udadvendt og stabil

Vi værdsætter højt, at vi kan lave sjov med hinanden, så en god portion humor vil ikke være af vejen.

Vi kan tilbyde
Du kommer til at arbejde med mange forskellige og varierede opgaver, som du i vid udstrækning selv kan planlægge og tilrettelægge. Vi har ofte travle perioder, men vi har altid fokus på at bevare et godt arbejdsmiljø, den faglige sparring og ikke mindst det gode samarbejde.

Du vil få god mulighed for faglig udvikling og efteruddannelse.

Vi har en flekstidsordning, som er med til at gøre det lettere at få arbejde og fritid til at hænge sammen, og der er også mulighed for at aftale hjemmearbejde.

Løn- og ansættelsesvilkår
Hovedtjenestestedet er Indkøb & Medicoteknik, Regionshuset Aarhus, Olof Palmes Allé 15, 8200 Aarhus N.  

Ansættelsen sker med reference til områdelederen for administrationsgruppen i sektionen Staben.

Løn- og ansættelsesforhold er i henhold til gældende regler om Ny Løn.

Yderligere oplysninger
Du kan få mere at vide om stillingen hos områdeleder Gitte Stilling Christensen på telefon 2142 1484 eller via mail Gitte.Christensen@stab.rm.dk.

Der afholdes samtaler onsdag den 23. oktober 2024. En eventuel 2. samtalerunde afholdes fredag den 25. oktober 2024. Der indkaldes med kort varsel til begge samtalerunder.

Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er mandag den 14. oktober 2024.

Ansøgninger modtages kun via vores elektroniske rekrutteringssystem. Vælg det anførte link for at søge stillingen.
 


Bliv en del af en spændende afdeling 
Indkøb & Medicoteknik er en regionsdækkende enhed med ca. 185 ansatte, som har ansvaret for indkøb, logistik og medicoteknik i hele Region Midtjylland:

  • Vi står for alle regionens udbud, indkøbsaftaler og kontrakter,
  • Vi har ansvaret for varelogistikken, lige fra varen bestilles, til den leveres rette sted i regionen, hvilket også indebærer regionens fælleslager, der drives af en privat partner,
  • Vi anskaffer, drifter og vedligeholder det medicotekniske udstyr på regionens hospitaler og rådgiver hospitalerne på området.

Desuden arbejder vi for en bæredygtig udvikling af regionen. Vi indtænker regionens mål om mindre CO2-aftryk, mindre affald og mere genanvendelse i opgaveløsningen på alle vores ansvarsområder. Sammen med Center for Bæredygtige Hospitaler, der er en del af Indkøb & Medicoteknik, dækker vi næsten hele opgaven med Cirkulær Økonomi i Region Midtjylland. 

Læs mere om, hvordan det er at arbejde hos os på vores karriereside.

Eller få et indblik i vores hverdag på LinkedIn.

 


Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.



Arbejdstid: Dag

Deltid 30-32 timer

Ansøg her





Retur til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS