Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Afdelingsleder, Aalborg Distributionscenter

Afdelingsleder med solide ledelsesmæssige værktøjer til lagerdrift

Coop Logistik er den afgørende brik, når varer skal bestilles, hentes, pakkes og leveres til Coops 1.000 butikker. Sammen sikrer vi de efterspurgte varer på hylderne billigst muligt – friske og til aftalt tid. Det vigtigste er, at du har lyst til at være en del af et stærkt fællesskab, der bag kulisserne sørger for, at det hele kører.

 På Aalborg Distributionscenter er vi 145 engagerede medarbejdere, der på dag- og aftenhold går rigtig meget op i vores vigtigste opgave – at Coops butikker får deres varer - til tiden.

Vi er et af Coops 3 tørvarecentre og vi arbejder på dag- og aftenhold 5 dage om ugen. Centeret er på ca. 34.000 kvm. og vi lagerfører ca. 4.000 forskellige produkter og håndterer ca. 2.800 ind- og udgående paller i døgnet.

vi søger en afdelingsleder med et solidt driftsoverblik og med stærke ledelsesmæssige kompetencer. Det er rigtig vigtigt, at du kan se dig selv i et miljø med korte deadlines, højt tempo og hurtige beslutninger. 

Du vil indgå i et team på 3 afdelingsledere, som i fællesskab sikrer den daglige produktion og de tværgående forbedringsaktiviteter for centeret.

Det bliver dit ansvar, i samarbejde med driftschefen og de 2 andre afdelingsledere, at sikre driftsafviklingen samt overholdelse af afdelingens KPI’er. Herigennem skal du sikre, at alle kan have tillid til, at vi er på rette vej, og at vi eksekverer dagens produktion ud til butikkerne. Derudover forventer vi, at du sammen med dine kolleger bidrager til at udvikle arbejdspladsen til et godt sted at være, hvor sikkerhed, trivsel og vores værdier går hånd i hånd.

Vi stiller høje krav til dig og dine ledelsesmæssige kompetencer, da teamet du får ansvar for er på ca. 50 medarbejdere. 

For at lykkes i din rolle som afdelingsleder skal du motiveres af at levere den bedste service til Coops butikker, samt af at nå dine resultater gennem motivation og udvikling af dine medarbejdere. 

 

Det vil ligeledes være en styrke, hvis du har erfaring fra samarbejdet med faglige organisationer. Og endelig vil det være optimalt, hvis du er stærk på procesoptimering og dermed kan bidrage til udviklingen af Aalborg Distributionscenter.

Dine kompetencer kan være erhvervet flere steder fra, blandt flere med baggrund i supply chain-, logistik- eller produktionsbranchen. Vi ser gerne en kombination af relevant uddannelse og praktisk erfaring.

Der må påregnes arbejde i højtiderne.

 Primære ansvarsområder:

  • Driftseksekvering
  • Overholdelse af afdelingens KPI’er
  • Procesoptimering
  • Medarbejdertrivsel
  • Sikkerheden på arbejdspladsen

Du motiveres af at:

  • gå den ekstra mil for at sikre servicen til vores butikker
  • resultater skal indfries og deadlines skal nås
  • du sikrer trivsel og godt samarbejde med dine medarbejdere
  • afdelingens KPI’er nås
  • du sikrer løbende udvikling i samarbejde med dit team

Dine kvalifikationer

  • min. 3-5 års ledererfaring fra lager eller produktion i en stor/ mellemstor virksomhed.
  • Fortrolig med IT herunder Officepakken, Promark, SAP og ASTRO
  • Selvstændigt kan håndtere og løse uforudsete situationer, samt træffe de nødvendige beslutninger
  • Gode skriftlige og kommunikative evner
  • Har kendskab til arbejdsret og overenskomst området 3F og HK.
  • Du har kant men er ikke firkantet.
  • Du kender betydningen af respekten for, at vi alle er vigtige for resultatet og kan tale med alle i øjenhøjde.

Få mere at vide

Du er meget velkommen til at kontakte Driftschef lars Steen Petersen for uddybende spørgsmål til stillingen:

på mail lars.steen.petersen@coop.dk

eller på telefon 2437 6333 mellem kl. 8 og kl. 15.

Din ansøgning

Fristen for at søge jobbet er den. 28. oktober 2024. 

Ansøgninger vurderes løbende og der indkaldes ligeledes løbende til interview. Skulle vi finde den rette kandidat før annoncens udløb vil denne tages ned. Vi opfordrer derfor til, at man søger hurtigst muligt.

I Coop går vi op i at skabe et inklusivt og mangfoldigt miljø, og vi søger aktivt efter kvalificerede kandidater uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder. Du bliver en del af en mangfoldig og inkluderende virksomhed, hvor vi ser forskellighed som en styrke.
Vi ønsker at skabe lige muligheder for alle samt sikre en effektiv og retfærdig rekrutteringsproces. Det er derfor op til dig, om du ønsker at vedhæfte en ansøgning samt et billede.

Coop er en af Danmarks førende udbydere af dagligvarer. Vi driver kæderne Kvickly, SuperBrugsen, Brugsen og 365discount. Vi er omkring 40.000 medarbejdere der hver dag arbejder for ansvarlighed, bedre oplevelser for kunderne og en stærk lokal forankring.
Sammen med brugsforeningerne har vi en samlet omsætning på ca. 40 milliarder kr. i vores ca. 900 butikker over hele Danmark. Derfor er der mange muligheder for både nye opgaver og uddannelse og ikke mindst jobskifte internt i Coop. Coop er ejet af 2 millioner danskere og det andelsejede energiselskab OK.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=08e2f19b)

Fuldtid

Ansøg her





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS