Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Kom og bliv vores nye kollega – og gør de sygemeldtes rejse tilbage på arbejdsmarkedet tryg og fyldt med succes

Kan du se potentialet i menneskers soft og hard skills? Er du motiverende i din måde og adfærd? Kan du lide at sætte dit præg og opnå resultater? Tror du på virkeligheden virker?

Vi er i gang med at bygge fundamentet for en banebrydende beskæftigelsesindsats og søger to sagsbehandlere til vores team Job og Helbred, der kan se mening i at skabe et bæredygtigt og frugtbart samarbejde mellem sygemeldte borgere, virksomheder og jobcentret.

Er det dig, vi beskriver? Så læs videre!

Velkommen til Team Job og Helbred

Team Job og Helbred er som en sprudlende cocktail af forskellighed og energi. Vi omfavner vores mangfoldighed med åbne arme og værdsætter de forskellige perspektiver, som hver enkelt af os bringer til bordet.

Vi er ikke kun dedikerede til at nå vores mål, men vi gør det med entusiasme og et glimt i øjet. Hos os er der plads til sjov og godt humør – det er vigtigt for os, at arbejdsdagen er både produktiv og sjov. Du skal brænde for dit arbejde, så det føles sjovt at møde om morgenen – aldrig som en pligt.

Vi ser frem til vores teamdage, hvor vi ikke kun styrker vores faglige relationer, men også vores personlige bånd. For os handler det om at skabe en positiv og støttende atmosfære, hvor vi alle trives og bidrager til fællesskabet med vores unikke kvaliteter og engagement.

På din nye legeplads...

... som sagsbehandler er din vigtigste opgave at skabe progression sammen med borgerne og virksomhederne. Vi leder efter personer med flair for at motivere, følge op og hjælpe borgerne med at finde nye jobmuligheder. Du skal skabe magi gennem konkrete aftaler som gør, at de sygemeldte kommer trygt og sikkert ind på arbejdsmarkedet igen.

Du skal gennem samtaler med borgere tale om muligheder, skånebehov, følge op på jobønsker, vejlede om virksomhedsrettede tilbud og meget mere…

Samtidig skal du vedligeholde en stærk virksomhedskontakt og indgå konkrete aftaler om tilbagevenden eller skabe aftaler om lønnede timer, deltids- og fuldtidsjob.

Lidt mere om dig

  • Du har en naturlig ordentlighed og en udstråling, der straks skaber tillid.
  • Du kan kommunikere klart og tydeligt med både virksomheder og mennesker.
  • Du er god til at tale med virksomheder
  • Du arbejder systematisk og grundigt, så intet falder mellem sprækkerne.
  • Du kan arbejde selvstændigt og har en nysgerrighed efter at sætte dig ind i nye ting.
  • Du har erfaring med beskæftigelsesområdet eller er ivrig efter at lære det.
  • Du er en ægte holdspiller, men kan også stå på egne ben, når det kræves.
  • Du har kendskab til fagsystemet FASIT, som kan være en fordel

Om Center for Beskæftigelse og Borgerservice

Du bliver en del af CBB (Center for Beskæftigelse og Borgerservice), som består af ca. 150 dygtige og dedikerede medarbejdere og ledere i Jobcentret, Ydelsesservice og Borgerservice. Vi arbejder sammen om kerneopgaven og tilstræber et psykologisk trygt arbejdsmiljø, hvor vi lærer af vores fejl og udnytter forskellighed som en styrke i vores daglige møde med borgere og virksomheder.

Vi tror grundlæggende på dialog som vejen til skabelse af de resultater, vi har ambitioner om at opnå. For uden forståelse for hinandens styrker er det svært at finde en fælles kraft.

Så kom med på holdet og vær med til at gøre en forskel i Mulighedernes Kommune!

Rekrutteringsprocessen

Vi forventer at holde samtaler d. 24. oktober 2024

Ansættelsesudvalget består af:

  • Teamleder Naja Olsen
  • Fastholdelseskonsulent Nanna Maj Børsting
  • Sagsbehandler og administrativ medarbejder Michela Vangstrup

Løn- og ansættelsesvilkår

Løn- og ansættelsesvilkår vil være i henhold til gældende overenskomst.

Kommunens ansættelsespolitik indebærer, at der ved ansættelse indhentes referencer fra tidligere og nuværende arbejdssteder. Der skal desuden ved ansættelse forevises straffeattest og evt. indhentes børneattest. Ansættelsen vil være betinget af, at disse er tilfredsstillende.

Tårnby Kommune tilbyder en række personalegoder Personalegoder (taarnby.dk)

Ansøgning med dokumentation for uddannelse, oplysning om eventuel tidligere beskæftigelse, eventuel arbejdstilladelse og bilag sendes via nedenstående link.

Behandling af personoplysninger

Tårnby Kommune er dataansvarlig for de personoplysninger, som du registrerer og sender til kommunen via rekrutteringssystemet. Oplysningerne vil alene blive brugt i rekrutteringsprocessen. Medlemmer af ansættelsesudvalget, for den stilling du søger, får adgang til dine registrerede personoplysninger i den tid rekrutteringsprocessen løber. Behandlingen af oplysningerne vil naturligvis være fortrolig og sikker.

Vi opbevarer din ansøgning samt øvrige oplysninger i op til 6 måneder efter endt rekrutteringsproces. Herefter slettes de automatisk. Du har efter databeskyttelsesforordningen en række rettigheder. Herunder ret til at se de personoplysninger du har registreret hos os og ret til sletning af oplysninger. Læs i øvrigt her om dine rettigheder.

Hvis du vil gøre brug af dine rettigheder, skal du kontakte Tårnby Kommune:

Center for HR
Adresse: Amager Landevej 76, 2770 Kastrup
Telefon: 3247 1280
E-mail: op2@taarnby.dk

Har du spørgsmål til behandlingen af dine personoplysninger, og til hvordan dine rettigheder bliver udøvet i henhold til databeskyttelsesreguleringen, kan du kontakte Tårnby Kommunes databeskyttelsesrådgivere. Send e-mail sikkert via borger.dk eller ring til os på +45 3247 1230.



Fuldtid

Ansøg her





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS