Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Social- og sundhedsassistent i aftenvagt til Sønderhaven plejehjem og ældreboliger med delt ansvarshavende funktion

Vores seneste annonce gav os ikke den rette kollega, måske fordi du ikke søgte stillingen, så drømmer du om at blive en del af et team, der sætter faglighed og samarbejde højt - samtidig med, at der skal være plads til de daglige smil og grin? Så har vi jobbet til dig.

Dine vigtigste opgaver

  • Varetage plejen og omsorgen for beboerne
  • Skabe rammerne for en hyggelig og aktiv aften, tilpasset beboernes behov, hvor ugens og året traditioner mærkes og leves
  • Byde de pårørende velkommen og ser dem som en vigtig del af beboernes liv
  • Sikre den daglige opgaveløsning og dokumentation
  • I samarbejde med SSA-kollega fordele den ansvarshavende funktion.

Dine kompetencer

  • Du er faglig stærk inden for sundheds- og omsorgsfaget
  • Du har overblik og kan koordinere opgaver
  • Du er god til at indgå i samarbejde og dialog med kolleger, beboere og pårørende
  • Du har fokus på kerneopgaven og den enkelte beboers problematikker og behov
  • Du er medansvarlig for og en aktiv del af kompetenceudviklingen i dagligdagen.

Det får du hos os

  • En arbejdsplads med fokus på kompetenceudvikling og mulighed for efteruddannelse/kurser
  • En spændende stilling, hvor tværfaglighed i opgaveløsning skal udvikles og integreres
  • Engagerede kolleger, beboer og pårørende, der glæder sig til at byde dig velkommen.
  • En synlig ledelse, som sammen med medarbejderne skaber den bedst mulige arbejdsplads.

Stillingen er på minimum 28 timer/uge. Arbejdstiden ligger mellem klokken 14.00-23.30 i et rul på 2-5-2-5.

Hvem er vi
Sønderhaven er et moderne plejehjem fra 2012. Huset består af to etager, der i alt huser 48 plejehjemsboliger samt 16 tilhørende ældreboliger, hvor vi leverer service- og sundhedslovsydelser. En stor del af beboerne er diagnosticeret med demenssygdom og har kognitive skader – derfor er det vigtigt, at dagen har kendte rammer, men ingen fast dagsorden – der skal være nærvær til at læse den enkelte beboers humør og behov.

Vi arbejder målrettet med Ballerup Kommunes værdier og kerneopgaven ”at vi sammen skaber mulighederne for et levende og godt liv – trods livssituation – så tæt på det vante som muligt”. Vi sætter mennesket før opgaven og træder gerne nye stier for at nå i mål. 

Vil du vide mere
Du kan få mere at vide om stillingen ved at kontakte afdelingsleder Jeannette Gundelund på telefon 2516 9776 eller afdelingsleder Jannik Offenberg på telefon 4477 3162 

Læs mere om Ballerup Kommune som arbejdsplads på job.ballerup.dk

Ansættelsesproces og løn
Ansættelsesdatoen er den 1. november 2024 eller efter aftale.

Vi holder samtaler med kvalificerede ansøgere i takt med, at vi modtager ansøgningerne.

Ansøgningsfrist: den 20. oktober 2024

Vi tilbyder løn og ansættelsesvilkår ifølge gældende overenskomst efter principper om lokal løndannelse og efter aftale med den forhandlingsberettigede organisation.

Ballerup Kommune har indført røgfri arbejdstid den 1. april 2024. Læs mere her

Vi ser mangfoldighed som en styrke. Derfor opfordrer vi alle uanset køn, alder, handicap, religion, seksuel orientering eller etnisk baggrund til at søge job hos os.

Send din ansøgning online. Klik på ”Ansøg” nedenfor og vedhæft din ansøgning, CV og uddannelsesbevis.

Vi glæder os til at møde dig.

 

 



Arbejdstid: Aften

Fuldtid

Ansøg her





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS