Leder i studieadministrationen
Efter en periode, hvor vi som et forsøg har haft styrket vores ledelse i studieadministrationen med en konstitueret leder, har vi nu besluttet at gøre stillingen permanent.
Vi slår derfor en stilling som leder i studieadministration op til besættelse snarest muligt og senest 1. januar 2025. Vi ønsker en ambitiøs leder, der formår at balancere opnåelse af målsætninger og gode resultater med medarbejdernes trivsel og udvikling.
Studieadministrationen er krumtap i forhold til betjening af skolens pædagogiske afdelinger og de pædagogiske ledelser gennem den brede vifte af centrale opgaver, som enheden har ansvar for. Disse opgaver er bl.a. alle administrative forhold i forbindelse med optagelse og kursistadministration, fravær, indberetninger, læse- og matematikvejledningen, fjernundervisning og koordinering med studiecenter
Vi er en skole med dygtige og engagerede medarbejdere, der mestrer at levere gode resultater i en dagligdag med mange forandringer og stramme økonomiske rammer. Det er derfor særlig vigtigt, at du har blik for en effektiv og optimal udnyttelse af ressourcerne uden at miste fokus på kvalitet og resultater.
Dine opgaver:
Vi forventer, at du har en relevant baggrund med formel lederuddannelse og erfaring med lignende opgaver.
Stillingen besættes og aflønnes efter gældende overenskomst mellem Moderniseringsstyrelsen og Akademikerne (Modst. nr. 045-19).
Aarhus HF & VUC opfordrer alle interesserede, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold, til at søge stillingen.
Yderligere oplysninger om skolen og stillingen kan fås ved henvendelse til administrationschef Per Lund på telefon 87 32 25 45 eller mail plu@aarhushfogvuc.dk
Der er ansøgningsfrist fredag den 22. november 2024 kl. 9.00. Ansøgning med relevante bilag (c.v, referencer og dokumentation for uddannelse). Upload din ansøgning ved at klikke på ”Søg Stillingen”. Samtaler forventes afholdt den 26. november 2024
Arbejdstid: Dag
Fuldtid
Ansøg her
Tilbage til søgning
Efter en periode, hvor vi som et forsøg har haft styrket vores ledelse i studieadministrationen med en konstitueret leder, har vi nu besluttet at gøre stillingen permanent.
Vi slår derfor en stilling som leder i studieadministration op til besættelse snarest muligt og senest 1. januar 2025. Vi ønsker en ambitiøs leder, der formår at balancere opnåelse af målsætninger og gode resultater med medarbejdernes trivsel og udvikling.
Studieadministrationen er krumtap i forhold til betjening af skolens pædagogiske afdelinger og de pædagogiske ledelser gennem den brede vifte af centrale opgaver, som enheden har ansvar for. Disse opgaver er bl.a. alle administrative forhold i forbindelse med optagelse og kursistadministration, fravær, indberetninger, læse- og matematikvejledningen, fjernundervisning og koordinering med studiecenter
Vi er en skole med dygtige og engagerede medarbejdere, der mestrer at levere gode resultater i en dagligdag med mange forandringer og stramme økonomiske rammer. Det er derfor særlig vigtigt, at du har blik for en effektiv og optimal udnyttelse af ressourcerne uden at miste fokus på kvalitet og resultater.
Dine opgaver:
- Ledelse af medarbejderne i studieadministrationen.
- Sikre, at de opgaver der løses, er i ønsket kvalitet efter aftale med modtager
- Koordinering med skolens øvrige enheder og afdelinger
- Ansvar for indberetning af kursistdata mv.
- Deltage i ledelsesteamet for serviceområdet og i den sammenhæng have ansvar for og deltage i løsningen af tværgående opgaver samt indgå i det tværgående samarbejde om tal og statistik med indsigt og faglig tyngde
- Ansvar for vores RPA projekt
- Ambitiøs i forhold til både opgaven og din egen udvikling som leder
- Sikker i din forretningsforståelse i forhold til VUC og uddannelsessektoren
- Empatisk, lyttende, tillidsvækkende og troværdig med godt blik for, hvad der kan lade sig gøre
- Vedholdende uden at miste evnen til at være fleksibel
- Stærk og kan holde balancen i både med- og modvind
- Samarbejdsorienteret
Vi forventer, at du har en relevant baggrund med formel lederuddannelse og erfaring med lignende opgaver.
Stillingen besættes og aflønnes efter gældende overenskomst mellem Moderniseringsstyrelsen og Akademikerne (Modst. nr. 045-19).
Aarhus HF & VUC opfordrer alle interesserede, uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold, til at søge stillingen.
Yderligere oplysninger om skolen og stillingen kan fås ved henvendelse til administrationschef Per Lund på telefon 87 32 25 45 eller mail plu@aarhushfogvuc.dk
Der er ansøgningsfrist fredag den 22. november 2024 kl. 9.00. Ansøgning med relevante bilag (c.v, referencer og dokumentation for uddannelse). Upload din ansøgning ved at klikke på ”Søg Stillingen”. Samtaler forventes afholdt den 26. november 2024
Arbejdstid: Dag
Fuldtid
Ansøg her
Tilbage til søgning