Er du struktureret, serviceminded og har blik for detaljen? Brænder du for at skabe struktur og optimere arbejdsgange på en klinik med fokus på kvalitet og stærke patientrelationer? Vi søger en dygtig klinikkoordinator, der både kan sikre den daglige drift og være med til at udvikle klinikken.
Om jobbet:
Du vil som klinikkoordinator blive ansvarlig for Tandlægerne Frilandsvejs administrative opgaver og vil tage del i patienthåndteringen i receptionen.
Dine primære opgaver inkluderer:
-Opdatering af klinikkens systemer og udformning af procedurer
-Udarbejdelse af arbejdsplaner
-Klinisk administration og assistance i receptionen
-HR-opgaver såsom ansættelseskontrakter, barselssamtaler, sygemeldinger,
sygefraværsopfølgning, MUS-samtaler.
-Onboarding af nye medarbejdere
-Optimering af klinikdriften i tæt samarbejde med ledelsen og øvrige medarbejdere
-Kommunikation og markedsføring, herunder hjemmeside og sociale medier
Vi tilbyder:
-En fastansættelse på ca. 30 timer pr. uge
-Et varmt arbejdsmiljø med fokus på trivsel og en kontinuerlig faglig udvikling, hvor patientens sundhed er i fokus.
-En plads i vores helt fantastiske team af 4 klinikassistenter, 1 elev, 3 tandplejere og 4 tandlæger
-Arbejdsstart: 1. januar 2025
Vi søger dig, der:
-gerne har tandfaglig erfaring, men det ikke et krav
-mestrer IT i administrations- og
receptionsmæssige opgaver (Office, Excel, Word).
-selvstændigt kan tilegne sig lovstof og sundhedsfaglige retningslinjer, samt sikre at nye tiltag bliver implementeret korrekt på klinikken.
-Har erfaring inden for HR/Personale
Interesseret? Send din ansøgning til cl@dentalmanagement.dk Har du spørgsmål, ring til 22411342
Vi glæder os til at høre fra dig!
Arbejdstid: Dag
Deltid 20-32 timer
Alle detaljer om jobbet
Tilbage til søgning