Tekniske servicemedarbejdere
Søger du et alsidigt job med en afvekslende arbejdsdag, er du servicemindet og har du teknisk snilde og flair for teknisk bygningsdrift? Så kan det være dig vi mangler som vores nye tekniske servicemedarbejder.
Vi søger Teknisk Servicemedarbejder til funktionsområdet Teknisk service.
Teknisk service står for bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, og administrationsejendomme i Syddjurs kommune.
Teknisk service er organiseret i 5 distrikter hvor der er tilknyttet en distriktskoordinator i hvert distrikt. Vi har ledige stillinger i flere distrikter, og søger i alt 4 medarbejdere.
Arbejdsopgaverne vil f.eks. være:
Du tilbydes
Ansættelse i et afvekslende job i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kollegaer. Du får en travl og udfordrende hverdag, hvor størstedelen af beslutningskompetencen ligger hos den enkelte medarbejder.
Stillingenerne er alle på 37 timer ugentligt.
Har du spørgsmål til stillingerne er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Vedel på telefon 24 66 47 32.
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende aftaler og overenskomst mellem KL og Fagligt Fælles Forbund/FOA for teknisk service.
Der vil blive ydet dispositionstillæg, som dækker pligten til normalt at være til disposition uden for arbejdstiden.
Tiltrædelse snarest muligt.
Før ansættelse vil straffeattest og børneattest blive indhentet.
Vi holder løbende samtaler og ansætter løbende.
Sidste mulighed for ansøgning er 9. januar 2025.
Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal gerne være i pdf- eller word-format).
Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på www.syddjurs.dk/job
Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
Arbejdstid: Dag
Fuldtid
Ansøg her
Tilbage til søgning
Søger du et alsidigt job med en afvekslende arbejdsdag, er du servicemindet og har du teknisk snilde og flair for teknisk bygningsdrift? Så kan det være dig vi mangler som vores nye tekniske servicemedarbejder.
Vi søger Teknisk Servicemedarbejder til funktionsområdet Teknisk service.
Teknisk service står for bygningsdrift, energioptimering, ejendomsservice og vedligeholdelse m.m. af skoler, daginstitutioner, botilbud, plejehjem, kultur- og idrætsfaciliteter, og administrationsejendomme i Syddjurs kommune.
Teknisk service er organiseret i 5 distrikter hvor der er tilknyttet en distriktskoordinator i hvert distrikt. Vi har ledige stillinger i flere distrikter, og søger i alt 4 medarbejdere.
Arbejdsopgaverne vil f.eks. være:
- Indvendigt vedligehold og ejendomsservice.
- Tilse bygninger og legepladser.
- Foretage nødvendige reparationer og istandsættelser på bygningerne - både som planlagte og som akut opståede opgaver.
- At sikre den daglige drift af bygninger (gerne med kendskab til varme- og CTS-styring).
- Varetage kontakt, tilsyn og kontrol med eksterne leverandører og håndværkere.
- Diverse ad hoc-opgaver og forefaldende arbejde.
- Hjælp til personalet med diverse serviceopgaver.
- I samarbejde med andre faggrupper at kunne udføre eftersyn på tekniske anlæg.
- Tilkaldevagt ved brand, indbrud og andre akutte hændelser.
- Montering af elektroniske låse og nødkald i private hjem.
- Glatførebekæmpelse og snerydning.
- Har håndværksmæssig erfaring og har hænderne skruet rigtigt på.
- Har indsigt i, og flair for teknisk bygningsdrift.
- Kan strukturere og prioritere de mange forskellige opgaver, som jobbet omfatter.
- Kan planlægge dine opgaver, og samtidig være indstillet på at planlægningen hurtigt kan ændres.
- Er engageret og kan arbejde selvstændigt og ansvarsbevidst.
- Er fleksibel i forhold til arbejdets tilrettelæggelse, også uden for normal arbejdstid.
- Trives med at arbejde i et levende miljø, hvor du dagligt omgås mange mennesker.
- Har et udpræget servicegen og kan samarbejde på tværs af mange fagområder.
- Kan holde hovedet koldt i pressede situationer, udvise autoritet og løse konflikter på en god måde.
- Har godt humør og en uformel og humoristisk indstilling og medvirker til et godt arbejdsmiljø.
- Har gode IT bruger kompetencer.
- Har kørekort til alm. bil (B)
Du tilbydes
Ansættelse i et afvekslende job i et uhøjtideligt miljø blandt engagerede kollegaer. Du får en travl og udfordrende hverdag, hvor størstedelen af beslutningskompetencen ligger hos den enkelte medarbejder.
Stillingenerne er alle på 37 timer ugentligt.
Har du spørgsmål til stillingerne er du velkommen til at kontakte funktionsleder Helle Vedel på telefon 24 66 47 32.
Løn- og ansættelsesforhold
Ansættelse og aflønning sker i henhold til gældende aftaler og overenskomst mellem KL og Fagligt Fælles Forbund/FOA for teknisk service.
Der vil blive ydet dispositionstillæg, som dækker pligten til normalt at være til disposition uden for arbejdstiden.
Tiltrædelse snarest muligt.
Før ansættelse vil straffeattest og børneattest blive indhentet.
Vi holder løbende samtaler og ansætter løbende.
Sidste mulighed for ansøgning er 9. januar 2025.
Syddjurs Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v.
Du kan søge jobbet ved at klikke på ”Send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. (De vedhæftede filer skal gerne være i pdf- eller word-format).
Syddjurs Kommune anvender digital rekruttering, se ledige stillinger på www.syddjurs.dk/job
Syddjurs Kommune har omkring 44.000 indbyggere, fem hovedbyer og et stort opland med mange landsbyer. Vi er en Kommune i udvikling og hvert år vælger mange familier at flytte hertil. Vores styrker er de aktive borgere, de mange bysamfund, en enestående natur og nærheden til storbyen Aarhus. Vi er en aktiv del af udviklingen i den midtjyske region, herunder Business Region Aarhus, som er et fællesskab mellem de 12 østjyske Kommuner på tilsammen en million østjyder, en halv million arbejdspladser og landets største vækstområde uden for hovedstadsområdet.
Syddjurs Kommune er den største arbejdsplads med cirka 3.200 engagerede medarbejdere. Gennem dialog med virksomheder, brugere og borgere sikres et fælles ansvar for Kommunens udvikling. Vores Ledelses- og medarbejdergrundlag tager afsæt i Kommunens vision ”Sammen om det gode liv” og i Kommunens værdier; åbenhed, udvikling, respekt og kvalitet - som vi efterlever ved at borgere, erhvervsliv og medarbejdere i Syddjurs Kommune møder hinanden med nysgerrighed og engagement og skaber i fællesskab rammerne for det gode liv i hele Syddjurs.
Arbejdstid: Dag
Fuldtid
Ansøg her
Tilbage til søgning