Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Servicemindet Kontorassistent tilbydes spændende stilling.

Krüger Search søger en dygtig Kontorassistent, til en ledig stilling i ambitiøs danskejet virksomhed med salg af engangsartikler, Gleco A/S i Slangerup.

  • Du bliver en del af et mindre engageret team.
  • Du får dagligt gode udfordringer.
  • Dine opgaver indeholder både kontor- & salgssupport opgaver.
  • Du får stor handlefrihed, en varieret hverdag og spændende opgaver.
  • Du får en løbende kommunikation med leverandører & samarbejdspartnere.
  • Du får et godt, uformelt og åbent arbejdsklima med god teamånd.
  • Du får en velrenommeret arbejdsplads med gode & ordnede forhold.
  • Du får en grundig introduktion til jobbet.

 

Gleco A/S:

  • Gleco A/S er en veldrevet & solid prisvindende dansk virksomhed.
  • Gleco A/S har sin egen BRC/FSSC certificeret produktion med distribution af emballage til den industrielle sektor.
  • Gleco A/S leverer engangsartikler til den industrielle, offentlige og private sektor.
  • Gleco A/S er kåret som ”Succesvirksomhed” i 2021 og igen i 2022 af Spar Nord & BDO.
  • Gleco A/S tilbyder et åbent og uformelt arbejdsklima, megen frihed under ansvar & stor vidensdeling.
  • Se venligst yderligere på gleco.dk

 

Du tilbydes:

  • Løn + pension, efter kvalifikationer.
  • 6 ugers ferie.
  • Fuldtidsstilling, 37 timers arbejdsuge, inkl. betalt frokostpause.
  • Mødetid; 8 -15:30 og 8:30-16:00
  • Sundhedsforsikring.
  • Mobil, Laptop.

 

Dine opgaver er:

  • Supportere sælgere.
  • Lager status og beregne varernes omsætningshastighed
  • Tilbudsgivning.
  • Indhente tilbud hos leverandører ( på engelsk )
  • Placere ordre hos leverandører ( på engelsk )
  • Telefonisk kundebetjening.
  • Besvarelse af skriftlige henvendelser.
  • Modtage ordre og eksekvere disse (pluk, label og fakturering)
  • Ajourføring af kunde stamdata.
  • Kundeservice opgaver.
  • Koordineringsopgaver.
  • Administrativt arbejde.
  • Ad hoc kontoropgaver.

 

Din nærmeste chef:

  • Kompetent, giver stor frihed under ansvar, meget åben, flink & venlig.
  • Dialogorienteret, lydhør, velafbalanceret, uformel, empatisk, pro-aktiv.

 

Dine personlige kvalifikationer:

  • Struktureret, grundig & ansvarsbevidst.
  • Kundevenlig, servicemindet, selvstændig & teamplayer.
  • Fleksibel & positiv.

 

Dine erhvervskvalifikationer:

  • Erfaring med kundeservice.
  • Erfaring med MS Office (Word & Outlook).
  • Gode kommunikative evner i skrift og tale.
  • Professionelt dansk – både i skrift og tale.
  • Engelsk på mellemniveau/øvet, B1 – både i skift og tale.
  • Gerne erfaring med salgs- & kundeforløb.
  • Gerne erfaring med B2B kunder.
  • Gerne erfaring med kundepleje.
  • Gerne erfaring med udarbejdelse af tilbud.
  • Gerne erfaring med kommunikation med leverandører.
  • Gerne erfaring med købs-& salgsordre.   
  • God forretnings- & økonomiforståelse.

 

Uddannelseskvalifikationer:

  • Kontoruddannelse eller lignende.
  • Akademi uddannelse eller lignende.
  • Erhvervsuddannelse i detailhandel med relevant erfaring.
  • Anden relevant uddannelse med relevant erfaring.
  • Autodidakt med relevant erhvervserfaring.

 

Geografisk placering:

  • Slangerup, Nordsjælland.

 

Ansøgningsfrist:

  • Snarest muligt.
  • Vi behandler ansøgninger løbende.

 

Tiltrædelse:

  • Snarest eller efter nærmere aftale.

 

 Interesseret i stillingen:

  • Alle kvalificerede kandidater, uanset køn, kønsidentitet, seksuel orientering, etnicitet, religion, handicap eller alder er velkommen til at søge.
  • Send os venligst dit cv mrk. GKA via ANSØGNING
  • Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at skrive til: krugersearch@kruger-search.com

 

 



Fuldtid

Alle detaljer om jobbet





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS