Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Souschef til ny restaurant i Hillerød

Har du en flamme i dig, der brænder for det gode værtskab og udvikling af medarbejdere🔥

I Hillerød åbner vi en helt ny restaurant og vi søger derfor en Souschef – er det dig? Som Souschef er du en del af restaurantens lederteam, der skal sikre, at vi har høj medarbejdertrivsel og at vi hele tiden udvikler os. Du har ansvaret for, at vi leverer værtskab i verdensklasse, så gæsten altid er gladere når de går, end da de kom. Du går forrest i rejsen mod at skabe Danmarks bedste arbejdsplads og danskernes fortrukne grillbuffet-restaurant.

Velkommen til restaurant Flammen

Du kender os sikkert allerede. Vi er vokset fra at være en lille kro i Sønderjylland til at have 17 restauranter i hele Danmark. Vi har vundet plads i danskernes hjerter – og ikke mindst maver – med en simpel opskrift: en velforsynet grillbuffet tilberedt med masser af kærlighed og de bedste råvarer.

Værtskab i verdensklasse🔥

Dit overordnet ansvar bliver at:

  • Sikre gode gæsteoplevelser hver aften – vi vil have branchens højeste gæstetilfredshed
  • Pleje og udvikling af dine medarbejdere generelt og gennem træning og grund oplæring – vi vil have branchens højeste medarbejdertrivsel
  • Coache og udvikle dine medarbejdere generelt og gennem koncepter fra People & Culture
  • Kvalitetssikring af kædekonceptet og restauranten som helhed
  • Sikre at procedurer og arbejdsgange er optimale
  • Varetager den daglige drift af hele restauranten med øje for gæster og personale
  • Daglige driftsopgaver som vagtplanering, bookingopsætning, leverandørkontakt og vedligehold

Vores løfte til vores gæster er, at de er gladere, når de går, end da de kom, fordi værtskabet er i verdensklasse og kvaliteten af maden er i top. Du har, i samarbejde med din Restaurantchef og Køkkenchef, ansvaret for, at restauranten leverer værtskab i verdensklasse og at I altid har topkvalitet i buffeten. Derudover er din fornemste opgave, at du går forrest i rejsen mod at skabe branchen bedste arbejdsplads.

Vi forventer, at du:

Hard skills

  • Har lyst til at gå forrest og er vant til at være en del af driften
  • Har gode kommunikationsevner og stærke lederkompetencer
  • Har almen forståelse for og nemt ved at navigere i IT-systemer
  • Kan analysere data og igangsætte initiativer på baggrund af resultatet
  • Har erfaring med salgs-, drift- og ressourceplanlægning
  • Har branchekendskab og måske endda kendskab til kædedrift

Soft skills

  • Har faglig stolthed og arbejder altid løsningsorienteret
  • Er struktureret i din tilgang til tingene, formår at planlægge, prioritere og følge arbejdsopgaverne til dørs
  • Sikrer varme og hyggelige gæsteoplevelser gennem tilfredse og engagerede medarbejdere
  • Evner at samarbejde på tværs af restauranter, distrikter og HQ – og har lysten til at arbejde på en arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed
  • Tålmodig, tillidsfuld og grundig i din tilgang til både medarbejdere og gæster

Restauranten åbner kl. 17.00 hver dag, du skal derfor forvente, at mange af dine arbejdstimer vil ligge om eftermiddagen og aftenen. Det forventes, at du har 3-4 vagter i driften om ugen, hvoraf nogle vagter vil være weekendvagter. Du vil gennemsnitlig have 1-2 administrative vagter om ugen.

Vi tilbyder:

  • Medansvaret for en restaurant med 350 siddepladser og ca. 50 medarbejdere
  • At du bliver en del af en restaurant med et lederteam bestående af en Restaurantchef, en Souschef og en Køkkenchef. Her udover et hold af mellemledere samt medarbejdere på gulvet og i køkkenet
  • Løbende uddannelse for at styrke og kontinuerligt udvikle dine lederkompetencer via Flammens Lederuddannelse
  • Netværksdage på tværs af restauranter i kæden
  • En udfordrende hverdag med et fast kædekoncept, men hvor dagene alligevel ikke aldrig er ens
  • En Attraktiv bonus ordning
  • Pension og Sundhedsordning

Da det er en ny-åbning, vil du med det øvrige lederteam, blive ansat inden restauranten åbner og være med i rekrutteringsprocessen for at sætte det helt rigtige team. Du vil også få en grundig onboarding i vores andre restauranter, så du bliver klædt på til rollen som Souschef med samme gode værdier og processer som vores øvrige restauranter i kæden.

Hvordan er Flammen struktureret?

Vores Hovedkontor holder til i Kolding og har 30 ansatte fordelt på 5 afdelinger. Vores restauranter er opdelt i 3 distrikter; Nord, Syd og Øst. Du vil blive en del af Øst-distriktet med 4 andre restauranter, hvor I refererer ind til samme Area Manager Rasmus Knigge Bjørn.

Fra Hovedkontoret hjælper vi blandt andet med at udvikle koncepter, der styrker restauranternes position på markedet med blandt andet MTU, MUS, Træning af personale samt at udvilke opskrifter, udvælge produkter og sikrer genrelt høj kvalitet af vores grilbuffet koncept.

Da det er en ny-åbning, vil du med det øvrige lederteam blive ansat inden restauranten åbner og være med i rekrutteringsprocessen for at sætte det helt rigtige team. Du vil også få en grundig onboarding i vores andre restauranter, så du bliver klædt på til rollen som Souschef med samme gode værdier og processer som vores øvrige restauranter i kæden. Vi forventer, at restauranten tager imod de første gæster juni 2025.

Vi inviterer løbende til samtale, så send os dit motiverede CV, vedhæftet ansøgning og relevante bilag allerede nu ved at trykke på ”Søg job” nederst på siden.

Vi glæder os til at modtage din ansøgning





Ansøg her





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

FREMHÆVEDE JOBS