AC-konsulent til rekruttering af praktiserende læger (barselsvikariat)
Hjælp os med at få flere praktiserende læger til at vælge et arbejdsliv i Region Hovedstaden – så kan vi give dig et arbejdsliv fyldt med mening og et inspirerende netværk af gode kollegaer.
Vi søger en AC-konsulent til et barselsvikariat. Du skal bidrage til at styrke rådgivningen til kommende praktiserende læger om deres muligheder i regionen, og du har energi i at udvikle initiativer, der tiltrækker og fastholder læger. Alt sammen for at sikre, at borgerne i regionen har let og lige adgang til en praktiserende læge.
”Hos os er samarbejde og godt kollegaskab i højsædet. Vi tilbyder spændende arbejdsopgaver, god mulighed for sparring og fleksibilitet, så du kan udvikle dig i et stærkt og støttende team. Derudover bliver du en del af en enhed, hvor vi har det rigtig godt sammen - der er et stort fagligt engagement, hjælpsomhed og prioritering af fællesskab” siger dine kommende kollegaer Kristina og Camilla.
Bliv en del af et ambitiøst team
I rekrutteringsfunktionen kommer du til at bidrage ind i den vigtige opgave med at sikre lægedækning i regionen – med specielt fokus på rekruttering og fastholdelse af alment praktiserende læger. Du bliver ansat som tredje medarbejder i vores rekrutteringsfunktion, hvor vi i et ambitiøst arbejdsfællesskab udfordrer og inspirerer hinanden i løsning af opgaverne.
Du vil blandt andet skulle være med til at:
Hvem er du
Du skal have en relevant akademisk kandidatgrad (fx cand.scient.san.publ., cand.scient.adm., cand.scient.pol. eller en sundhedsfaglig baggrund med relevant akademisk overbygning). Vi ønsker os en kollega med et par års erfaring, gerne fra en politisk organisation. Har du kendskab til sundhedsområdet, er det et plus, men ikke et krav.
For at trives i stillingen skal du:
Rekrutteringsfunktionen er en del af Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen. Her arbejder vi med at udvikle og binde sundhedsvæsenet sammen på tværs af hospitaler, kommuner og praksissektor. Vi arbejder udviklingsorienteret og med kontakter til mange af sundhedsvæsenets aktører. I enheden er vi ca. 45 medarbejdere med forskellig uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund.
Vi har det godt sammen og prioriterer gerne en gåtur i frokostpausen i skoven på den anden side af vejen og elastiktræning inden frokost. Vi går ind for fleksibilitet. Derfor arbejder vi både fra kontoret på Regionsgården i Hillerød og hjemmefra – og har respekt for, at hverdagen også skal hænge sammen derhjemme.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Tine Eja Bonke tlf.: 2478 6286 eller AC-konsulent Marie-Louise Holt Jensen på tlf.: 2026 5871
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 1 år. Forventet start den 1. april 2025.
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning og CV senest søndag d. 16. februar 2025. Første runde ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 20. og 21. februar. Anden samtaler forventes afholdt d. 26. februar.
Vi håber at høre fra dig.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning
Hjælp os med at få flere praktiserende læger til at vælge et arbejdsliv i Region Hovedstaden – så kan vi give dig et arbejdsliv fyldt med mening og et inspirerende netværk af gode kollegaer.
Vi søger en AC-konsulent til et barselsvikariat. Du skal bidrage til at styrke rådgivningen til kommende praktiserende læger om deres muligheder i regionen, og du har energi i at udvikle initiativer, der tiltrækker og fastholder læger. Alt sammen for at sikre, at borgerne i regionen har let og lige adgang til en praktiserende læge.
”Hos os er samarbejde og godt kollegaskab i højsædet. Vi tilbyder spændende arbejdsopgaver, god mulighed for sparring og fleksibilitet, så du kan udvikle dig i et stærkt og støttende team. Derudover bliver du en del af en enhed, hvor vi har det rigtig godt sammen - der er et stort fagligt engagement, hjælpsomhed og prioritering af fællesskab” siger dine kommende kollegaer Kristina og Camilla.
Bliv en del af et ambitiøst team
I rekrutteringsfunktionen kommer du til at bidrage ind i den vigtige opgave med at sikre lægedækning i regionen – med specielt fokus på rekruttering og fastholdelse af alment praktiserende læger. Du bliver ansat som tredje medarbejder i vores rekrutteringsfunktion, hvor vi i et ambitiøst arbejdsfællesskab udfordrer og inspirerer hinanden i løsning af opgaverne.
Du vil blandt andet skulle være med til at:
- rådgive og understøtte praktiserende læger vedr. etablering af praksis i regionen
- udvikle og implementere rekrutterings- og fastholdelsesindsatser i samarbejde med bl.a. kommuner, faglige organisationer mv.
- udarbejde politiske sager om lægedækning, rekruttering og fastholdelse
- udvikle og afholde rekrutterings- og fastholdelsesarrangementer sammen med teamet og i øvrigt repræsentere rekrutteringsfunktionen ved messer og lign. (lejlighedsvist aftenarbejde)
- løse forskellige kommunikationsopgaver, fx lave opslag af lægekapaciteter til hjemmeside, sociale medier m.m.
Hvem er du
Du skal have en relevant akademisk kandidatgrad (fx cand.scient.san.publ., cand.scient.adm., cand.scient.pol. eller en sundhedsfaglig baggrund med relevant akademisk overbygning). Vi ønsker os en kollega med et par års erfaring, gerne fra en politisk organisation. Har du kendskab til sundhedsområdet, er det et plus, men ikke et krav.
For at trives i stillingen skal du:
- være god til at agere selvstændigt og have mod på at træde hurtigt ind i opgaveløsningen
- have gode samarbejdsevner; være nysgerrig, åben og udadvendt samt have lyst til dialog med alment praktiserende læger
- kunne navigere i til tider åbne rammer og samtidig være med til at sætte retning og styre processer og indsatser sikkert i mål, så teamet lykkes i fællesskab
Rekrutteringsfunktionen er en del af Enhed for Det Nære Sundhedsvæsen. Her arbejder vi med at udvikle og binde sundhedsvæsenet sammen på tværs af hospitaler, kommuner og praksissektor. Vi arbejder udviklingsorienteret og med kontakter til mange af sundhedsvæsenets aktører. I enheden er vi ca. 45 medarbejdere med forskellig uddannelses- og erhvervsmæssig baggrund.
Vi har det godt sammen og prioriterer gerne en gåtur i frokostpausen i skoven på den anden side af vejen og elastiktræning inden frokost. Vi går ind for fleksibilitet. Derfor arbejder vi både fra kontoret på Regionsgården i Hillerød og hjemmefra – og har respekt for, at hverdagen også skal hænge sammen derhjemme.
Yderligere oplysninger
Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Sektionschef Tine Eja Bonke tlf.: 2478 6286 eller AC-konsulent Marie-Louise Holt Jensen på tlf.: 2026 5871
Løn- og ansættelsesvilkår
Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Stillingen er som udgangspunkt tidsbegrænset til 1 år. Forventet start den 1. april 2025.
Ansøgningsprocedure
Send din ansøgning og CV senest søndag d. 16. februar 2025. Første runde ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 20. og 21. februar. Anden samtaler forventes afholdt d. 26. februar.
Vi håber at høre fra dig.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning