Vil du arbejde virksomhedsrettet med ledige borgere, der har brug for en håndholdt indsats for at få et arbejde?
I Helhedsorienteret Indsats i Jobcenter Holbæk arbejder vi med aktivitetsparate borger over 30 år og borgere i ressourceforløb.
Borgerne har drømme og forhåbninger til deres arbejdsliv. Det vil være din opgave at understøtte dem i at udvikle deres arbejdsevne, så de kan komme tættere på arbejdsmarkedet.
Det gør du gennem en god professionel kontakt til både borgere og virksomheder, ligesom du er en konstruktiv samarbejdspartner og medspiller om borgers ”Min plan”.
Om jobbet:
Vi søger en engageret personlig jobformidler til vores dygtige og dedikerede afdeling. Som personlig jobformidler arbejder du tæt sammen med borgere, virksomheder, myndighedspersoner og afdelingens øvrige medarbejdere.
Hjørnestenen i dit arbejde som personlig jobformidler er at opsøge virksomheder for at skabe det gode match, så borgerne får fodfæste på arbejdsmarkedet, og virksomhederne får den rette arbejdskraft.
Dine opgaver vil bl.a. omfatte:
- Yde formidling af virksomhedsrettede indsatser til borgere, der har brug for en håndholdt indsats for at komme ind på arbejdsmarkedet
- Opsøge og samarbejde med virksomheder for at skabe jobmuligheder og praktikpladser samt drøfte og implementere evt. nødvendige skånehensyn
- Støtte borgerne i at udvikle deres arbejdsevne gennem ressourcespotting
- Registrere og dokumentere i fagsystemer (Fasit, Vitas), herunder at udarbejde statusopdateringer og beskrivelser af borgernes samlede forløb på virksomheden
- Tæt og tværfagligt koordineret samarbejde med kolleger i egen og andre forvaltninger
- Deltage i selvstyrende teams
Vi tilbyder:
- Et spændende og fagligt udfordrende job med politisk bevågenhed
- Grundig indføring i dine arbejdsopgaver og løbende sparring med erfarne kolleger, fagkonsulent og afdelingsleder
- Et godt kollegialt fællesskab med dygtige og engagerede kolleger
- Faglige udviklingsmuligheder gennem fagmøder og temadage
- En sagsstamme med 25 borgere, som skal have en virksomhedsrettet indsats af en personlig jobformidler
- Fleksibel arbejdsplanlægning med mulighed for hjemmearbejde
Vi søger dig som:
- Tror på at alle mennesker kan bidrage.
- Er dygtig i det relationelle arbejde.
- Tror på at tæt opfølgning og motiverende samtaler skaber de bedste resultater.
- Er dygtig til at danne gode relationer og håndtere konfliktfyldte situationer.
- Tror på borgernes potentiale og arbejder helhedsorienteret.
- Kan arbejde selvstændigt og er god til at koordinere med samarbejdspartnere.
- Har kørekort og kan arbejde fleksibelt.
Løn- og ansættelsesforhold: Du bliver en del af Helhedsorienteret Indsats i kerneområdet Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice (AUBO). Løn og ansættelse er efter gældende overenskomst.
Sidder du med spørgsmål efter at have læst stillingsopslaget, så kontakt afdelingsleder Christian Arent på telefon 72 36 66 78 eller fagkonsulent Christian Ridder på telefon 72 36 45 56.
Ansøgningsfrist: Den 19. februar 2025.
Samtalerne afholdes: Den 26. februar 2025.
Tiltrædelse: Den 1. april 2025.
Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.
Vi er 4.800 passionerede kollegaer, der hver dag servicerer Holbæk Kommunes ca. 74.000 borgere.
Vi samarbejder og bruger vores fagligheder til at skabe vigtige løsninger og yde god service for borgerne i kommunen. Vi vægter arbejdsmiljøet højt og ønsker at udvikle vores medarbejdere fagligt og personligt. Der er derfor gode muligheder for at få nye udfordringer i jobbet.
Læs mere om, hvordan det er at arbejde i Holbæk Kommune.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning