Er du en engageret administrativ medarbejder med flair for tal og økonomi, så er det netop dig vi søger til en spændende stilling med alsidige og selvstændige opgaver på det specialiserede socialområde for voksne.
Albertslund er en lille grøn kommune med store ambitioner. Vi er stolte af vores kommune, og gør os umage i vores opgaver og indsatser for borgerne, foreningerne og virksomhederne. Vi er én kommune og én organisation. Vi har engagerede og dygtige medarbejdere samt en samarbejdskultur, der går på tværs af områder og niveauer. Det gør Albertslund Kommune til et godt sted at arbejde. Lige nu søger vi en administrativ medarbejder til den Sundheds-og Socialfaglige Myndighed.
Dine opgaver bliver bl.a.
- Betaling og bogføring af regninger på det specialiserede vokseområde (§§ 103, 104, 107, 108, 85/105, 109, 110)
- Beregning og opkrævning af egenbetalinger
- Opkrævning af mellemkommunale refusioner
- Beregning af BPA ordninger – regningsbetalinger og revision af årsregnskaber m.v.
- Vedligeholde leverandørkatalog i Sensum One
Vi håber, at du
- Har erfaring fra det specialiserede socialområde eller et beslægtet område
- Har en relevant administrativ uddannelse og erfaring med administration
- Er fortrolig med Office-pakken og andre IT-systemer (Sensum One, , ESDH, KMD Rollebi)
- Har en kommunal uddannelse og erfaring fra en kommunal organisation
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret
- Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
- Er serviceminded og fleksibel
Vi tilbyder
- Stor tiltro til din faglighed
- Fleksibilitet i tilrettelæggelse af arbejdstiden
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
- Mulighed for at være med til at opbygge et fagligt netværk
- Et godt arbejdsmiljø, hvor vi har fokus på, at trivsel og arbejdsglæde er et fælles ansvar
Vi forventer, at du
- Bidrage til et godt arbejdsfællesskab
- Kan arbejde selvstændigt og struktureret
- Har et godt overblik
- Er samarbejdsvillig og imødekommende
- Har en positiv tankegang - også til det du synes kan være svært
Om os
Du bliver organiseret i Den Sundheds- og Socialfaglige Myndighed, og du refererer til myndighedslederen. Området består af to enheder med hver sin teamleder; Visitationen og Socialenheden for Voksne. Der er et tæt samarbejde mellem de to enheder. Arbejdspladsen er på Albertslund Rådhus.
Der er ansøgningsfrist 21. april 2025
Stillingen er på 37 timer og er til besættelse 1. juni 2025.
Løn og ansættelse sker efter gældende overenskomst. Vi indhenter straffeattest i forbindelse med ansættelsen. Det er en forudsætning for din ansættelse i Albertslund Kommune, at du har en gyldig arbejds- og opholdstilladelse.
Det er en del af Albertslund Kommunes ansættelsespolitik at fremme mangfoldighed og ligestilling.
Albertslund Kommune har røgfri arbejdstid.
Ønsker du yderligere oplysninger om stillingen, så kontakt interim leder af Den Sundheds- og Socialfaglige Myndighed, Margit Wendelboe Petersen telefon 23 30 65 03 eller på mail awi@albertslund.dk.
Velkommen til Albertslund - den bæredygtige by for børnene, det grønne og fællesskaber. Albertslund Kommune har mange kvaliteter, som skaber fantastiske rammer for hverdagslivet – både for borgere og medarbejdere. Midt i naturen og med et rigt forenings- og kulturliv, som børn og voksne cykler til og fra på byens mange kilometer cykelstier, der er adskilt fra bilerne på vejene. Der er S-tog lige til døren og flere supercykelstier, bl.a. mellem Albertslund og Vesterport i hjertet af København. Og fra 2025 skaber også letbanen gode forbindelser til hele hovedstadsområdet.
I Albertslund Kommune har vi har samme tilgang til vores opgaver, som vi selv ville ønske at opleve som borgere. Vi er vidt forskellige, men er fælles om vores opgave for borgere, foreninger og virksomheder. Du kan møde nogle af vores dygtige medarbejdere på www.albertslund.dk/indefra og få et indtryk af bredden af arbejdsområder, opgaver og fagligheder i Albertslund Kommune.
I Albertslund Kommune er der højt til loftet og gode udviklingsmuligheder - vi glæder os til at høre fra dig.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning