Kundeservicemedarbejder til Forsyningsbranchen
Kundeservicemedarbejder Brænder du for service og forstår, at salg og kundeservice går hånd i hånd? Vi søger en smilende og engageret medarbejder til vores Kundeservice, hvor vi hver dag leverer bæredygtig forsyning og en fremragende kundeoplevelse til bornholmerne. Hvis du trives med at rådgive, skabe værdi for kunderne og ser service som en naturlig del af forretningen, så er det dig, vi søger!
Som en del af vores Kundeservice får du en afvekslende og dynamisk hverdag, hvor du rådgiver kunder om el, fjernvarme, vand og spildevand. Du besvarer henvendelser via telefon, mail og personligt fremmøde, håndterer regningsspørgsmål og sikrer, at kunderne får en god oplevelse hver gang.
Men kundeservice handler om mere end at besvare spørgsmål – det handler om at forstå kundernes behov og skabe værdi. Derfor forventer vi, at du ser en naturlig sammenhæng mellem service og salg. Du tager aktiv del i at rådgive kunderne om vores produkter og ydelser og deltager gerne i kundearrangementer for at styrke relationerne og sikre, at Bornholms Energi & Forsyning er en nærværende og troværdig samarbejdspartner.
De væsentligste arbejdsopgaver vil være:
Vi forestiller os, at du:
Lidt mere om, hvad vi kan tilbyde:
Send din ansøgning via 'Søg stillingen'-knappen. Den skal være personlig, tydeligt motivere din interesse for jobbet og maks. fylde en side – samt vedlægges dit CV.
Yderlige oplysninger om stillingen kan du få hos: Afdelingsleder for Kundeservice Pauli Hjorth Hansen på tlf.: 56 90 01 52 / e-mail: phh@beof.dk eller hos Afdelingschef for Kunder og Kommunikation, Tania Schrøder Thøgersen på telefon 40 86 26 05 eller via e-mail tst@beof.dk
Vi holder løbende samtaler, og tager opslaget ned, når den rigtige kandidat er fundet.
Jobstart hurtigst muligt.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning
Kundeservicemedarbejder Brænder du for service og forstår, at salg og kundeservice går hånd i hånd? Vi søger en smilende og engageret medarbejder til vores Kundeservice, hvor vi hver dag leverer bæredygtig forsyning og en fremragende kundeoplevelse til bornholmerne. Hvis du trives med at rådgive, skabe værdi for kunderne og ser service som en naturlig del af forretningen, så er det dig, vi søger!
Som en del af vores Kundeservice får du en afvekslende og dynamisk hverdag, hvor du rådgiver kunder om el, fjernvarme, vand og spildevand. Du besvarer henvendelser via telefon, mail og personligt fremmøde, håndterer regningsspørgsmål og sikrer, at kunderne får en god oplevelse hver gang.
Men kundeservice handler om mere end at besvare spørgsmål – det handler om at forstå kundernes behov og skabe værdi. Derfor forventer vi, at du ser en naturlig sammenhæng mellem service og salg. Du tager aktiv del i at rådgive kunderne om vores produkter og ydelser og deltager gerne i kundearrangementer for at styrke relationerne og sikre, at Bornholms Energi & Forsyning er en nærværende og troværdig samarbejdspartner.
De væsentligste arbejdsopgaver vil være:
- Yde professionel og imødekommende kundeservice via telefon, mail og personligt fremmøde
- Rådgive kunderne om vores produkter og finde løsninger, der matcher deres behov
- Besvare henvendelser om regninger, forbrug og tilslutning mv.
- Sikre korrekt oprettelse og vedligeholdelse af kundeinformationer
- Deltage i kundearrangementer og aktivt bidrage til at styrke relationer og salg gennem rådgivning
- Samarbejde på tværs af afdelinger for at sikre den bedste kundeoplevelse
- Håndtere administrative opgaver og navigere i vores IT-systemer
Vi forestiller os, at du:
- Har erfaring med kundeservice eller callcenter
- Er smilende og kan også smile i telefonen
- Forstår vigtigheden af god rådgivning med en kommerciel vinkel
- Du er struktureret arbejdsgang og har gode IT-kompetencer
- Er samarbejdsorienteret, kan holde mange bolde i luften og har blik for detaljer
- Du trives med at arbejde i travlt og foranderligt miljø
- Er dygtig til at kommunikere og kan gøre dig forståelig på både dansk og engelsk, såvel mundtligt som skriftligt.
Lidt mere om, hvad vi kan tilbyde:
- En meningsfuld og givende stilling, hvor du gør en forskel for vores kunder
- En udfordrende hverdag med mulighed for faglig og personlig udvikling
- Gode kollegaer og et stærkt samarbejde på tværs af organisationen.
- Frugt- og frokostordning.
Send din ansøgning via 'Søg stillingen'-knappen. Den skal være personlig, tydeligt motivere din interesse for jobbet og maks. fylde en side – samt vedlægges dit CV.
Yderlige oplysninger om stillingen kan du få hos: Afdelingsleder for Kundeservice Pauli Hjorth Hansen på tlf.: 56 90 01 52 / e-mail: phh@beof.dk eller hos Afdelingschef for Kunder og Kommunikation, Tania Schrøder Thøgersen på telefon 40 86 26 05 eller via e-mail tst@beof.dk
Vi holder løbende samtaler, og tager opslaget ned, når den rigtige kandidat er fundet.
Jobstart hurtigst muligt.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning