Teamleder med interesse for den grønne dagsorden
Er du en inspirerende leder, og kan du motivere sagsbehandlere til at arbejde målrettet sammen med kommunerne og private lodsejere, så vi sammen fremmer natur, skov og klimaindsatser –ved blandt andet at tage lavbundsjorder ud af drift? Vil du samtidig være med til at sikre enkle og brugervenlige processer i implementeringen af løsninger i Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø (SGAV)?
Du bidrager til den effektive sagsbehandling til gavn for ansøger
En af dine væsentligste opgaver bliver at omsætte forretningens procesforbedringer til løsninger der mindsker den samlede sagsbehandlingstid på ansøgning og implementering af vand og klimaprojekter. Du vil indgå i arbejdet med at forenkle regelgrundlaget til fordel for ansøger og sagsbehandler. Derfor er det vigtigt, at du kan sætte dig ind i såvel en ansøgers og en sagsbehandlers hverdag, da det er nøglen til at vi modtager veldokumenterede ansøgninger og samtidig træffer afgørelser på et oplyst grundlag. Du er dygtig til at skabe relationer, og trives ved at søge løsningerne på tværs af en styrelse med mange fagligheder. Du er god til at nedbryde opgaver i relevante bidder, og skaber overblik og fremdrift for selv projekter der har en lang implementeringshorisont. Derudover håndterer enheden opgaver med betjening af vores direktion og det politiske niveau, hvor du også indgår i opgavevaretagelsen.
Team- og udviklingsorientereret leder
Du kommer til at stå i spidsen for et team bestående af 10-15 dygtige medarbejdere, som sagsbehandler på de ordninger, der bl.a. vedrører minivådområder og vand- og klimaprojekter.
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse. Det kan være som agronom, jurist eller en ledelsesmæssig baggrund. Det vil være en fordel, at du har erfaring med personaleledelse og projektledelse og er en teamplayer, der går foran. Vi prioriterer den rette person højere end erfaring. Derfor kan du også komme i betragtning, hvis du er nyuddannet eller har relevant erfaring, som matcher arbejdsopgaverne. Du er fagligt nysgerrig, og motiveres af at finde løsninger sammen med andre.
Dine primære opgaver vil være:
Du vil indgå i et lederteam, hvor der er kolleger der indgår i vores agile setup, og andre kolleger der har en faglig og en juridisk baggrund. Vi er en del af enheden Projekttilskud, hvoraf 45 medarbejdere sidder i Tønder fordelt på to teams. Du vil referere til kontorchefen, og vil komme til at sidde fysisk i Tønder, og have en kontaktflade på tværs af hele styrelsen.
I styrelsen lægger vi vægt på fleksibilitet i arbejdstidstilrettelæggelsen. Der vil således være mulighed for hjemmearbejde i det omfang, det giver mening for dig og for os.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Hvis du er AC’er, sker ansættelsen som chefkonsulent m. personaleansvar og der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.
Ansættelsesområdet er Ministeriet for Grøn Trepart med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Styrelsen for Grøn Arealomlægning, Pioner Allé 9, 6270 Tønder.
Stillingen er en fuldtidsstilling, og den ønskes besat snarest muligt.
Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Stig Gronwald-Jørgensen på telefon 21 13 47 59.
Du kan læse mere om styrelsen på www.sgav.dk.
Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en motiveret ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest mandag den 21. april 2025.
Du skal være indstillet på at gennemføre en test i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Vi forventer at afholde 1. samtaler fredag den 25. april 2025 og 2. samtaler tirsdag den 6. maj 2025.
Vi glæder os til at læse din ansøgning.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning
Er du en inspirerende leder, og kan du motivere sagsbehandlere til at arbejde målrettet sammen med kommunerne og private lodsejere, så vi sammen fremmer natur, skov og klimaindsatser –ved blandt andet at tage lavbundsjorder ud af drift? Vil du samtidig være med til at sikre enkle og brugervenlige processer i implementeringen af løsninger i Styrelsen for Grøn Arealomlægning og Vandmiljø (SGAV)?
Du bidrager til den effektive sagsbehandling til gavn for ansøger
En af dine væsentligste opgaver bliver at omsætte forretningens procesforbedringer til løsninger der mindsker den samlede sagsbehandlingstid på ansøgning og implementering af vand og klimaprojekter. Du vil indgå i arbejdet med at forenkle regelgrundlaget til fordel for ansøger og sagsbehandler. Derfor er det vigtigt, at du kan sætte dig ind i såvel en ansøgers og en sagsbehandlers hverdag, da det er nøglen til at vi modtager veldokumenterede ansøgninger og samtidig træffer afgørelser på et oplyst grundlag. Du er dygtig til at skabe relationer, og trives ved at søge løsningerne på tværs af en styrelse med mange fagligheder. Du er god til at nedbryde opgaver i relevante bidder, og skaber overblik og fremdrift for selv projekter der har en lang implementeringshorisont. Derudover håndterer enheden opgaver med betjening af vores direktion og det politiske niveau, hvor du også indgår i opgavevaretagelsen.
Team- og udviklingsorientereret leder
Du kommer til at stå i spidsen for et team bestående af 10-15 dygtige medarbejdere, som sagsbehandler på de ordninger, der bl.a. vedrører minivådområder og vand- og klimaprojekter.
Vi forestiller os, at du har en relevant uddannelse. Det kan være som agronom, jurist eller en ledelsesmæssig baggrund. Det vil være en fordel, at du har erfaring med personaleledelse og projektledelse og er en teamplayer, der går foran. Vi prioriterer den rette person højere end erfaring. Derfor kan du også komme i betragtning, hvis du er nyuddannet eller har relevant erfaring, som matcher arbejdsopgaverne. Du er fagligt nysgerrig, og motiveres af at finde løsninger sammen med andre.
Dine primære opgaver vil være:
- Understøtte sagsbehandlerne og derigennem sikre fremdrift lokalt op på tværs af styrelsen
- Sikre gode faglige afklaringer, der indtænker slutbruger og regelgrundlag
- Sikre gode samarbejdsrelationer internt og eksternt i en politisk styret organisation
- Sikre effektiv personaleledelse og driftsstyring
- Bidrage til udvikling af brugervenlige sagsbehandlerværktøjer, hvor digitalisering, automatisering og AI indgår i løsningerne
Du vil indgå i et lederteam, hvor der er kolleger der indgår i vores agile setup, og andre kolleger der har en faglig og en juridisk baggrund. Vi er en del af enheden Projekttilskud, hvoraf 45 medarbejdere sidder i Tønder fordelt på to teams. Du vil referere til kontorchefen, og vil komme til at sidde fysisk i Tønder, og have en kontaktflade på tværs af hele styrelsen.
I styrelsen lægger vi vægt på fleksibilitet i arbejdstidstilrettelæggelsen. Der vil således være mulighed for hjemmearbejde i det omfang, det giver mening for dig og for os.
Ansættelsesvilkår
Ansættelse sker efter gældende overenskomst mellem Finansministeriet og relevant organisation. Hvis du er AC’er, sker ansættelsen som chefkonsulent m. personaleansvar og der vil være mulighed for at forhandle tillæg efter kvalifikationer.
Ansættelsesområdet er Ministeriet for Grøn Trepart med tilhørende institutioner, og tjenestestedet er Styrelsen for Grøn Arealomlægning, Pioner Allé 9, 6270 Tønder.
Stillingen er en fuldtidsstilling, og den ønskes besat snarest muligt.
Kontakt
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Stig Gronwald-Jørgensen på telefon 21 13 47 59.
Du kan læse mere om styrelsen på www.sgav.dk.
Ansøgning
Søg stillingen ved at sende en motiveret ansøgning inkl. CV, eksamensbevis og evt. referencer online i vores rekrutteringssystem (tryk på ”Søg stilling”) senest mandag den 21. april 2025.
Du skal være indstillet på at gennemføre en test i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Vi forventer at afholde 1. samtaler fredag den 25. april 2025 og 2. samtaler tirsdag den 6. maj 2025.
Vi glæder os til at læse din ansøgning.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning