Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Ydelsesrådgiver til beregning af flekslønstilskud og ledighedsydelse

Vil du være med til at gøre en forskel for borgere i fleksjob i Solrød Kommune?

Vi søger en dygtig og erfaren ydelsesrådgiver til vores engagerede ydelsesteam, der arbejder med økonomisk beregning og udbetaling til borgere visiteret til eller ansat i fleksjob.

Om jobbet?
Du bliver en del af Center for Borgerservice, Job og Social, hvor vi tror på, at det bedste resultat skabes gennem tværfagligt samarbejde. Derfor arbejder vi tæt sammen med sagsbehandlere og virksomhedskonsulenter om fælles løsninger.
Dine primære opgaver vil være
⦁    Beregning og udbetaling af flekslønstilskud, ledighedsydelse og tilskud til personlig assistance
⦁    Telefonisk og personlig borgerbetjening
⦁    Sagsopfølgning, journalisering og overholdelse af notatpligt
⦁    Udarbejdelse af afgørelser, partshøringer og revurderinger
⦁    § 0- opfølgning og eventuel videresendelse til Ankestyrelsen

Vi håber at du?
⦁    Har erfaring med beregning og udbetaling af flekslønstilskud og ledighedsydelse
⦁    Har godt kendskab til relevant lovgivning og administrativ praksis
⦁    Er struktureret, detaljeorienteret og selvstændig
⦁    Er serviceminded og temaorienteret
⦁    Har stærke IT-kompetencer og gerne erfaring med KY, Momentum og SBSYS
⦁    Kommunikerer klart og professionelt på dansk

Vi tilbyder
⦁    En alsidig og meningsfuld stilling med spændende arbejdsopgaver
⦁    Et stærkt fagligt miljø med ambitiøse kollegaer
⦁    Et positivt og professionelt arbejdsmiljø, hvor der er fokus på trivsel, humor og fællesskab
⦁    Gode udviklingsmuligheder og faglig sparring
⦁    Løn efter kvalifikationer

Center for Borgerservice, Job og Social består af ca. 100 medarbejdere fordelt på 4 afdelinger samt en stab. Vi er en dynamisk arbejdsplads med kort vej fra idé til handling og med interne samarbejdspartnere inden for umiddelbar rækkevidde.

Vi tilbyder fleksibel fredag, hvor du selv vælger, om du vil møde ind, arbejde hjemmefra eller holde fri ved at spare timer op i løbet af ugen. Vi har kantineordning, kaffeordning, flekstid og gode personaleforhold.

Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, kan du kontakte administrativ koordinator Anja Hartvig Albertsen på tlf. 40 24 33 57 eller leder af Borgerservice, udbetaling og økonomi Charlotte B. Olsen på tlf. 30 66 50 56.

Ansøgning
Ansøgningsfristen er torsdag den 23. april 2025. Vi forventer at afholde samtaler mandag den 28. april 2025.

Løn og ansættelsesforhold
Løn og ansættelsesforhold følger gældende overenskomst. Arbejdstiden er 37 timer om ugen.  Vi vil indhente referencer fra tidligere ansættelsesforhold i forbindelse med ansættelsen.

I Solrød Kommune gør vi en forskel sammen med borgerne. Vi arbejder for at virkeliggøre byrådets vision om, at Solrød skal være det bedste sted at leve og bo. Som arbejdsplads er vi et fællesskab, hvor vi løfter opgaverne på tværs af institutioner og afdelinger, og hvor du som medarbejder er en vigtig medspiller. Vi er i bevægelse og har hele tiden fokus på at lære og blive bedre. Vi tager ansvar for at løse opgaverne med blik for helheden, og du har som medarbejder indflydelse på løsningen af opgaverne og på din arbejdsplads.



Arbejdstid: Dag



Ansøg her





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

JobIndex