Administrativ medarbejder til HR-afdeling
Til en nyoprettet stilling i Billund Kommune søger vi er en administrativ medarbejder med udprægede administrative og IT-kompetencer til at arbejde med systemunderstøttelse og udvikling af arbejdsgange på HR-området.
Billund Kommune er måske nok en lille kommune, men hvad vi mangler i størrelse vejer vi op for, i en fælles tilgang til opgaveløsningen. Hos os er leg ikke kun for børn. Gennem en legende tilgang til arbejdet (Playful Working), tror vi på, at vi får nye ideér og løsninger i spil – til glæde for både borgere og medarbejdere.
Til en nyoprettet stilling søger vi en ny kollega til at varetage opgaven som administrativ understøttelse af HR-området. Du vil indgå i HR teamet i HR og Løn med 11 kollegaer, der arbejder med forskellige områder som HR-udvikling, personalejura, forsikring og løn. HR og Løn er en af 3 afdelinger i staben Strategi, HR og Kommunikation.
Dine arbejdsopgaver
Som vores nye administrative medarbejder vil du have et særligt fokus på at understøtte afdelingens opgaveløsning inden for arbejdsmiljø, HR og forsikring. Samtidig vil du være vores systemmæssige krumtap og være ansvarlig for at udvikle systemer i samarbejde med dine kollegaer.
Konkret vil du blandt andet arbejde med:
Vi håber, at du som person:
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 1. juni 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist og det videre forløb
Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse og øvrige evt. relevante bilag skal være indsendt elektronisk senest torsdag den 24. april 2025.
Vi holder samtaler den 28. april 2025.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte chef for HR og Løn Karen Nørgaard Andresen på 21 84 55 43.
Ansøgning sendes digitalt via Billund Kommunes rekrutteringssystem.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning
Til en nyoprettet stilling i Billund Kommune søger vi er en administrativ medarbejder med udprægede administrative og IT-kompetencer til at arbejde med systemunderstøttelse og udvikling af arbejdsgange på HR-området.
Billund Kommune er måske nok en lille kommune, men hvad vi mangler i størrelse vejer vi op for, i en fælles tilgang til opgaveløsningen. Hos os er leg ikke kun for børn. Gennem en legende tilgang til arbejdet (Playful Working), tror vi på, at vi får nye ideér og løsninger i spil – til glæde for både borgere og medarbejdere.
Til en nyoprettet stilling søger vi en ny kollega til at varetage opgaven som administrativ understøttelse af HR-området. Du vil indgå i HR teamet i HR og Løn med 11 kollegaer, der arbejder med forskellige områder som HR-udvikling, personalejura, forsikring og løn. HR og Løn er en af 3 afdelinger i staben Strategi, HR og Kommunikation.
Dine arbejdsopgaver
Som vores nye administrative medarbejder vil du have et særligt fokus på at understøtte afdelingens opgaveløsning inden for arbejdsmiljø, HR og forsikring. Samtidig vil du være vores systemmæssige krumtap og være ansvarlig for at udvikle systemer i samarbejde med dine kollegaer.
Konkret vil du blandt andet arbejde med:
- Superbruger på kommunens system til registering af arbejdsskader ”Safetynet”
- Superbruger på ”Plan2Learn”, som anvendes til f.eks. kurser
- Indgå i vores tværkommunale samarbejde omkring udbud af uddannelser
- Administrative opgaver omkring arbejdsskader i samarbejde med vores eksterne forsikringsmægler
- Øvrige administrative opgaver i tilknytning til afdelingens opgaver indenfor undervisning, lønforhandlinger m.v.
Vi håber, at du som person:
- Har erfaring som administrativ medarbejder i en kommunal sammenhæng, og at du har erfaring med at arbejde som superbruger
- Har en udpræget lyst og evne til at arbejde med digital/systemmæssig udvikling ind i de nævnte systemer. Hvis du har konkrete erfaringer med systemerne, så er det selvfølgelig en klar fordel. Hvis ikke, så hjælper vi med at få det bygget op som en del af det igangværende arbejde.
- Har interesse i forsikringsområdet og har brug for mulige forbedringer ind i opgaveløsningen og samarbejdet med vores eksterne forsikringsmægler, der håndterer arbejdsskadesagerne for os.
- Er tillidsvækkende, stabil og let at samarbejde med.
- Trives med både udadvendte opgaver og opgaver, der kræver fokus og overblik.
- At du ikke lader sig gå på af, at vi ikke nødvendigvis har den rigtige løsning, men at vi er lige så optaget af at finde løsningen, som du er.
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er en fuldtidsstilling og ønskes besat pr. 1. juni 2025.
Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist og det videre forløb
Ansøgning, CV, dokumentation for uddannelse og øvrige evt. relevante bilag skal være indsendt elektronisk senest torsdag den 24. april 2025.
Vi holder samtaler den 28. april 2025.
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved at kontakte chef for HR og Løn Karen Nørgaard Andresen på 21 84 55 43.
Ansøgning sendes digitalt via Billund Kommunes rekrutteringssystem.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning