- Er du en dygtig kontraktforhandler?
- Har du en stærk socialfaglighed for voksne med særlige behov?
- Motiveres du af at forandre og skabe nye tiltag?
- Trives du i detaljerne og er lidt en talnørd?
Odsherred Kommune oplever et stigende økonomisk pres på det specialiserede voksenområde, og vi har et ønske om at styrke samarbejdet med vores leverandører og skabe overblik over vores kontrakter med fokus på takstgennemsigtighed og samspil mellem økonomi og faglighed
Der er primært tale om kontrakter for indsatser for voksne, der bor på opholdssteder efter bestemmelserne i Servicelovens §§ 105, 107 og 108.
Der er tale om en ny stilling, hvorfor du selv har stor indflydelse på at tilrettelæggelse af indsatsen, herunder etablering af samarbejde med de øvrige kolleger i afdelingen, der bestiller opgaverne.
Opgaver:
- Du skal som socialfaglig forhandlingskonsulent koble din socialfaglige indsigt med krav og ønsker fra myndighedsafdelingerne sammen med din viden om, hvordan man bedst tilgår og samarbejder med leverandører.
- Du bliver ansvarlig for forhandling af kontrakter og aftaler med leverandører på det socialfaglige felt, herunder implementering og udvikling af KL´s kontraktskabeloner og genforhandlinger med tilbuddene.
- Du støtter sagsbehandlerne i afdelingen i at matche tilbud, der sikrer overensstemmelse imellem borgernes behov samt indsatsens kvalitet og pris.
- Du skaber et overblik over eksterne leverandører med henblik på kvalificeret styring af eksterne køb.
- Du er med til at udvikle systematiske arbejdsgange, som understøtter sagsbehandlernes videre arbejde i sagerne.
Hvem er vi:
Først og fremmest er vi en afdeling, hvor vi er glade for hinanden, vores kolleger i andre afdelinger, vores job og med en stærk tro på fremtiden. Det er en arbejdsplads hvor det er en værdi, at alle i tillid skal kunne sige og tænke hvad de mener. Vi skal have det sjovt, mens vi løser udfordrende opgaver. Der er stor motivation for, at vi i fællesskab kan skabe en moderne og fagligt stærk familieafdeling.
Dine kompetencer:
- Du har en socialfaglig uddannelse eller lign.
- Du har gode kompetencer samt erfaring med forhandling
- Du er en stærk kommunikator både mundtligt og skriftligt
- Du arbejder systematisk, struktureret og trives med administrative opgaver
- Du har gode samarbejdsevner og let ved at danne relationer til både kolleger og eksterne leverandører
Vi tilbyder:
- En ambitiøs arbejdsplads med højt til loftet
- En transparent, inddragende og tilgængelig ledelsesstil
- Målrettet kompetenceudvikling med eksterne undervisere
- En udpræget pioner- og udviklingskultur
- Gode kolleger, der glæder sig til at byde dig velkommen
- En travl og spændende hverdag
- Mulighed for fleksible arbejdstider – herunder 4 dages arbejdsuge.
- Mulighed for hjemmearbejde.
Vores arbejdsplads en del af Center for Social og Arbejdsmarked. Vi bor på rådhuset i Højby, hvor vi kender hinanden på tværs af enheder. Arbejdspladsen ligger i Højby - en times kørsel fra København. Det er også muligt at komme hertil fra Nordsjælland med en færgeforbindelse fra Hundested.
Det praktiske:
- Stillingen er en fuldtids stilling og er til besættelse til den 1. juni 2025 eller snarest derefter.
- Ansættelsessamtaler er planlagt til mandag 28. april 2025.
- Løn- og ansættelse forhandles individuelt ud fra dit fagorganisatoriske tilhørsforhold
- Der vil blive indhentet børne- og straffeattest ved ansættelse.
- Ansøgningsfrist fredag 25. april. Der indkaldes løbende.
- Spørgsmål til stillingen kan rettes til afdelingsleder, Jane Jensby på telefon 23 35 76 06
Ansøg her
Tilbage til søgning