Det Sociale Voksenområde Center 1 - Trekløveret søger Socialpædagoger
Beskæftigelsesgraden for alle ansættelserne er ml. 32 timer – 37 timer. Skiftende arbejdstider samt hver anden weekend.
Er du klar til at gøre en forskel?
Vi leder efter dig som er uddannet socialpædagog, som trives med en foranderlig hverdag samt hjertet på rette sted. Er du omsorgsfuld og har et særligt talent for at se mennesket før opgaven, skal du ikke holde dig tilbage for at søge denne stilling.
Lidt om os:
Trekløveret er et bosted for voksne med fysiske og/eller psykiske funktionsnedsættelser. På Trekløveret er der plads til 22 borgere som bor i egen lejlighed. Aldersfordelingen mellem borgerne er 20-80 år.
Der arbejdes ressourcefokuseret, struktureret og målrettet med fokus på den positive samarbejdsrelation med borgerne, anerkendende kommunikation samt objektive observationer med fokus på borgernes udviklingsniveau, individuelle mål og ønsker. Borgerne støttes socialpædagogisk i at kunne mestre egen livsførelse bedst muligt, og få de bedste betingelser for et liv hvor udvikling, selv – og medbestemmelse er i højsæde.
Trekløveret har åbent alle dage, hele året og døgnet rundt.
På Trekløveret er vi et tværfagligt team af engagerede og velfunderede medarbejdere, med forskellige perspektiver og faglige nuancer, hvilket bidrager til et højt og stærkt fagligt niveau.
I et tæt samarbejde med dine kollegaer vil dine opgaver blive at etablere en troværdig og tillidsvækkende relation til alle borgerne. Det er vigtigt at du er tro ifht. den struktur og de anvisninger vi har.
Hvem er du?
Du har et sundt menneskesyn, høj faglighed, overblik, ansvarlighed - godt humør og et positivt menneskesyn, samt kan holde hovedet koldt og hjertet varmt i alle situationer.
Du skal besidde en positiv, rolig og tålmodig energi
Vi forventer, at du:
- Du er faglig velfunderet og selvreflekterende på din ageren i praksis.
- Du kan give støtte, anvisning, guidning og være en aktiv drivkraft i alle situationer omkring den enkelte borger på en respektfuld og anerkende måde.
- Du formår at inddrage den enkelte borger, med fokus på borgerens ressourcer, udviklingsniveau, og drømme.
- Du har blik for den rehabiliterende indsats og møder borgerne med etik i højsædet.
- Du er fysisk & psykisk robust.
- Du kan indgå i opgaverne i enkeltmandprojektet.
- Du kan arbejde struktureret og målrettet med daglig dokumentation på PC.
- Du ser værdien i det gode pårørendesamarbejde.
- Du er omstillingsparat, fleksibel, mødestabil og pligtopfyldende.
- Du er en teamplayer med respekt for dine kollegaer.
- Du er villig til at deltage i forandringsprocesser på arbejdspladsen både når de omhandler forandringer i teamet eller omkring den enkelte borger.
Vi tilbyder:
- Dygtige, passionerede og fleksible kollegaer - vi er mange faggrupper.
- En arbejdsplads hvor der er højt til loftet med fokus på muligheder.
- Nærværende, tilgængelig og tydelig ledelse.
- Spændende arbejdsopgaver som er meningsgivende og med høj grad af faglighed.
- Et job i en værdibaseret organisation, hvor vi har fokus på udvikling på tværs af enheder.
- Gruppemøder med sparring fra kollega, AMR og afdelingsleder.
Vores sammenhold og arbejdsmiljø er i højt fokus - Vi skal kunne løfte hinanden fagligt, men stadig være i stand til at kunne grine sammen. Vi forventer derfor, at du bidrager positivt og er bevidst om din egen indflydelse ifht. at skabe et godt arbejdsmiljø
Løn og ansættelsesvilkår
Løn i henhold til overenskomsten. evt. lønkrav skal oplyses i ansøgningen.
Hvis du vil vide mere
Yderligere oplysninger om stillingerne fås hos afdelingsleder
Tine Haugaard Christensen tlf.: 21 39 38 03
Ansøgning
Løbende rekruttering.
Samtaler afholdes løbende.
I Kalundborg Kommune er vi optaget af, at vores borgere, virksomheder, foreninger og institutioner får den bedst tænkelige service. Det kan vi kun levere hvis vi har dygtige og motiverede medarbejdere. Derfor er vi dedikeret til at støtte medarbejdernes personlige og faglige udvikling, og sikre en dynamisk og fleksibel arbejdsplads.
Hos os er medarbejderne med til at gøre en forskel hver dag, sammen med ca. 3500 kollegaer. Kalundborg Kommune er placeret i noget af Danmarks smukkeste natur – og er samtidig hjemsted for en række af de industrier der bidrager mest til den danske økonomi – med vægt på biotech- og energiproduktion.
Der bor cirka 49.000 mennesker i Kalundborg Kommune, som også er hjemsted for flere og flere uddannelser, der er med til at understøtte udviklingen i kommunen.
Du kan læse mere om Kalundborg Kommune som arbejdsplads Vores medarbejdere (kalundborg.dk, finde generelle oplysninger om Kalundborg Kommune Go to Kalundborg eller lytte til vores podcast-serie Karriere på Kalundborgsk Podcast (kalundborg.dk)
Vi opfordrer alle uanset baggrund, køn, religion mv. til at søge.
----------
I Kalundborg Kommune har vi en generel politik om indhentning af straffeattest.
Ansatte som i deres ansættelse har adgang til personfølsomme oplysninger, skal have privat MitID, fordi de skal identificere sig med deres private MitID Dette for at efterleve den skærpede lovgivning og derved sikre borgernes tillid til, at alle myndigheder, herunder Kalundborg kommune, behandler personfølsomme oplysninger sikkert.
Ansøg her
Tilbage til søgning