Hjælpemiddelterapeut til barselsvikariat
Visitation, korte og akutte borgerforløb søger pr. 1. august 2025 en barselsvikar til vores team af sagsbehandlende hjælpemiddelterapeuter. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer/ugl, og er en kombination af hjemmebesøg og administrativt arbejde på Horsens Rådhus.
Arbejdsopgaverne består bl.a. af:
Vi ønsker, at du:
Vi kan tilbyde:
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at henvende dig til daglig leder for Visitationen Camilla Lodahl, tlf.: 7629 3684
Løn og ansættelsesforhold:
I henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist: torsdag den 12. juni 2025
Samtaler vil finde sted onsdag den 18. juni 2025
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning
Visitation, korte og akutte borgerforløb søger pr. 1. august 2025 en barselsvikar til vores team af sagsbehandlende hjælpemiddelterapeuter. Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer/ugl, og er en kombination af hjemmebesøg og administrativt arbejde på Horsens Rådhus.
Arbejdsopgaverne består bl.a. af:
- vurdering af borgernes funktionsniveau, for herudfra at træffe afgørelser på ansøgninger om hjælpemidler, forbrugsgoder og boligindretning efter servicelovens §§112, 113 og 116
- produktudvælgelse og tilpasning af bevilgede hjælpemidler
- målrettet sagsbehandling, hvor der balanceres mellem borgers ønsker, din faglige vurdering, den gældende lovgivning på området og Horsens Kommunes serviceniveau
- at sikre det tværfaglige fokus i sagsbehandlingen
- motivering i forhold til mestring og rehabilitering
Vi ønsker, at du:
- har en uddannelse som ergo- eller fysioterapeut
- har lyst til og gerne erfaring med hjælpemidler og sagsbehandling
- har lyst til og evner myndighedsrollen
- kan møde borgerne hvor de er, og sammen finde de bedst egnede løsninger
- har gode kommunikative evner og kan arbejde i teams
- er ansvarsfuld, selvtilrettelæggende og kan prioritere i opgaverne
- har gode IT-evner
Vi kan tilbyde:
- en spændende stilling i et område med stort fokus på kvalitet, faglighed og udvikling
- at blive en del af et team af dygtige og engagerede kollegaer
- et opgaveflow der både fordrer effektivitet og fordybelse
- fleksible arbejdsvilkår
- målrettet introduktion og oplæring
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at henvende dig til daglig leder for Visitationen Camilla Lodahl, tlf.: 7629 3684
Løn og ansættelsesforhold:
I henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist: torsdag den 12. juni 2025
Samtaler vil finde sted onsdag den 18. juni 2025
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning