Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator søges til Smerte-/Hovedpineklinikken, Neurologi, AUH

Er du vild med en uforudsigelig hverdag og er du til søde kollegaer? Så er du måske vores nye kollega.

Vi søger en engageret, initiativrig og fagligt dygtig lægesekretær/SAK til fast stilling i vores Smerte-/Hovedpineklinik. En af vores dygtige kollegaer har valgt at søge nye udfordringer, så derfor søger vi en uddannet lægesekretær/SAK til at tage hendes plads. Stillingen er på 37 timer/uge og med tiltrædelse d. 1. august 2025 eller efter aftale. 
Det er et krav, at du er uddannet lægesekretær eller SAK for at komme i betragtning til stillingen.

Dine kommende kolleger er engagerede, ansvarsfulde, positive og stabile. Vi er stolte af vores fag, stiller krav til os selv og hinanden og kan lide udfordringer. Vi værdsætter udvikling i et tæt tværfagligt samarbejde, så hverdagen glider.

Neurologi er en dynamisk afdeling med flere subspecialer og derfor meget alsidige patientgrupper. Lægesekretærgruppen er normeret til 29 fuldtidsstillinger, som er fordelt på subspecialer i Neurologisk Klinik, Neurofysiologisk Klinik, tre sengeafsnit og to akutte dagafsnit.

Som ansat i Smerte-/Hovedpineklinikken vil du få vekslende arbejdsopgaver, som, udover planlægning af patientforløb, indebærer dage, hvor man bemander receptionen.
Vi er en tværfaglig klinik, som har tæt samarbejde med læger, sygeplejersker, fysioterapeuter, psykologer og socialrådgivere. Vi er en afdeling, hvor sekretærernes indsats er meget værdsat, og vi tror på, at du også kan bidrage med noget helt særligt. 

I Neurologi er vi med i et projekt, hvor vi afprøver talegenkendelse. I vores Smerte-/Hovedpineklinik har alle de faste læger en talegenkendelseslicens, så der er ikke ret mange notater til afskrivning, da størstedelen af notaterne bliver talegenkendt. 

 
Vi forventer, at du:

  • er uddannet lægesekretær (et ufravigeligt krav)
  • er serviceminded, kan arbejde kreativt, hurtigt og fleksibelt
  • har lyst til at videreudvikle din faglighed
  • har lyst til og flair for at arbejde med ny teknologi 
  • motiveres af udfordringer
  • er i stand til at træffe egne beslutninger
  • er målrettet, har gå-på-mod og tager initiativ og ansvar
  • har egne meninger, som du formår at kommunikere konstruktivt
  • sætter pris på et velfungerende tværfagligt samarbejde, hvor man har respekt for hinandens faglighed og kompetencer
     

Vi tilbyder:

  • fantastiske kolleger med godt humør - og som kender til vigtigheden af at passe godt på hinanden
  • spændende faglige udfordringer
  • en rummelig organisation, hvor der er plads til, at du kan sætte dit præg på den måde, vi gør tingene på
  • et rigtig godt samarbejde i afdelingen, både tvær- og monofagligt
  • egne ansvarsområder ift. kompetencer
  • patientkontakt og vekslende arbejdsopgaver
  • medindflydelse på og fleksibilitet i forhold til fordeling af arbejdsopgaver
     

Funktioner for lægesekretæren i vores klinik:

  • Booking/indkaldelse af udredninger såvel som behandlinger
  • Administration og oprettelse af lægeprogrammer
  • Receptionsfunktion
  • Telefonbemanding
  • Notatafskrivning og forløbsregistrering
  • Håndtering af forespørgsler med mere


Udover det daglige arbejde vil der efter endt oplæring være ca. 4 weekendvagter årligt.


Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.

Er du blevet nysgerrig og har lyst til at høre mere, er du meget velkommen til at kontakte lægesekretær i smerteteamet Pia Aagaard på telefon 7846 6866 eller mail: piaaagaa@rm.dk eller ledende lægesekretær Anette Bloch Maizza på telefon 7845 4245 eller mail: anetmull@rm.dk.

Ansøgningsfrist d. 22. juni 2025.


Ansættelsessamtaler afholdes i uge 26. 





Ansøg her





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

JobIndex