Ved UCL Erhvervsakademi og Professionshøjskole, Facility Service søger vi pr. 1. oktober 2025 eller snarest derefter en AV tekniker til en fuldtidsstilling.
Vi søger en person, som har erfaring i at arbejde med AV og TP udstyr samt montering af udstyr. Opgaverne spænder vidt fra helt små installationer, som vi ofte løser selv, til større installationer hvor vi samarbejder med udvalgte AV-leverandører.
Du skal som vores nye AV tekniker kunne lide at være i et aktivt hus med mange unge mennesker. Du skal ligeledes trives med praktiske opgaver og har høj kvalitet i dit arbejdet samt evnen til at samarbejde med alle grupper på tværs af UCL og i Facility Service. Lyder det som noget for dig, så er det måske lige dig vi søger.
Din profil
Du skal som AV tekniker i Facility Service bidrage til, at vores studerende og ansatte oplever service af høj kvalitet. Vi arbejder med den nyeste AV teknik, så der er en god mulighed for, sammen med vores AV medarbejdere, at være med på den sidste nye udvikling indenfor feltet.
Herudover er det vigtigt at du kan genkende dig selv i følgende profil:
Vi forventer, at du
- Har en relevant baggrund og erfaring som AV-tekniker, og er villig til at lære nyt.
- Kan udføre forefaldende service- og projektopgaver i dagligdagen på alle vores matrikler
- Er serviceminded ift. brugere, og er en god kollega
- Er ansvarsbevidst og struktureret i dit arbejde både med planlægning og opfølgning på dine arbejdsopgaver
Da vi har afdelinger i Jelling, Vejle, Odense og Svendborg er det vigtigt for os, at du er indstillet på at køre i egen bil til serviceopgaver på disse matrikler. Kørsel i egen bil, vil blive godtgjort efter statens takster for kørsel.
Dine arbejdsopgaver
Vi arbejder i tre faser, hvor den første fase involverer en lokal medarbejder, som er tilknyttet en AV-gruppe på matriklen. Den anden fase inkluderer dig og din erfarne AV-kollega fra UCL, som har ansvaret for vores AV-opgaver. I den tredje fase tilknytter vi opgaven til en underleverandør.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Opsætning af AV udstyr
- Fejlsøgning af AV-udstyr i små og store installationer
- Reparationer, udskiftning af kabler, tilslutninger, og lign.
Om os
I Facility Service er vi 46 medarbejdere placeret på 6 lokationer, og vi består af ejendomsserviceteknikere, Informationsafdeling, pedeller, AV teknikere, kantinemedarbejdere, rengøring, bygningskonstruktører, maskinmester samt ledelsen.
Vi går op i, at alle er ansvarsbevidste, servicemindede og engagerede i forhold til opgaver og samarbejde.
Ansættelse
Du ansættelse pr. 1. oktober 2025 eller efter aftale. Din gennemsnitlige arbejdstid vil være 37 timer pr. uge.
Da stillingen indebærer en del kørsel, vil dit primære tjenestested være den af UCL’s adresser i Odense M, Odense C, Svendborg, Vejle eller Jelling, der ligger tættest på din bopæl.
Ansættelsen sker i henhold til Fællesoverenskomst mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes Organisationer – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftale for Rengøringsassistenter, sanitører, specialarbejdere og visse erhvervsuddannede m.fl. i staten mv. (3F).
Vil du vide mere
Har du bruge for flere oplysninger om stillingen er du velkommen til at kontakte chef for Facility Service Lars Nielsen via mail til lani@ucl.dk.
Ansøgning
Send din ansøgning, cv og andre relevante bilag via vores rekrutteringssystem www.ucl.dk/job senest den 14. august 2025.
Der vil forud for en ansættelse blive indhentet referencer efter nærmere aftale.
Samtaler
Vi forventer at afholde samtaler i uge 34 eller 35.
Ansøg her
Tilbage til søgning