Ny søgning
Region
Kategori

uge-ref
Ny søgning
Sted
Arbejdsområde
Ansættelsesvilkår
Engageret administrativ medarbejder til Den Administrative Enhed

Engageret administrativ medarbejder til Den Administrative Enhed i Børne- og Familierådgivningen – Jammerbugt kommune

En af vores faste administrative medarbejdere har efter 43 år valgt at gå på pension.

Det betyder at der nu er plads til en ny medarbejder i vores administrative enhed. Jammerbugt kommune søger en administrativ medarbejder 37 timer ugentligt til Den administrative enhed i Børne- og Familierådgivningen med tiltrædelse den 1. juli 2025 eller snarest derefter.

Børne- og Familierådgivningen i Jammerbugt Kommune varetager sagsbehandling vedrørende kommunens børn, unge og deres familier i aldersgrupperne 0-18 år, samt i ungestøtte 18-22 år. Vi varetager det specialiseret børneområde. Børne- og Familierådgivningen er en del af Jammerbugt Kommunes

Familie- og Forebyggelsesforvaltning. Vi har til huse på Rådhuset i Fjerritslev, men dækker hele Jammerbugt Kommune.

I den administrative enhed er der to administrative medarbejdere, samt en administrativ socialrådgiver.
De daglige opgaver i den administrative enhed er løbende afstemninger på diverse budgetter, regnskaber, fakturaer og udbetalinger af ydelser jfr. Barnets lovs bestemmelser på børneområdet, registreringer af underretninger i DUBU, beregning af kompensation for tabt arbejdsfortjeneste jfr. Barnets lov § 87, økonomiske beregninger og rådighedsberegninger, modtage og videreformidle telefoniske og personlige henvendelser fra borgere og samarbejdspartnere samt sekretæropgaver for ledelsen.

Vores forventning til en kommende kollega
  • At du har relevant uddannelse
  • At du har lyst til at arbejde med ovenstående arbejdsopgaver, har erfaring med lignende opgaver og har en administrativ eller økonomisk baggrund
  • Har erfaring med følgende IT systemer; DUBU, AS 2007, SBSYS, ØS-INDSIGT, TARGIT m.fl.
  • Er en teamplayer, samtidig med at du kan arbejde selvstændigt og loyalt ud fra fælles værdier og retningslinjer
  • I en faglig kontekst kan analysere og bidrage til løsningsfokuserede tiltag
  • Er positiv og har lyst til at bidrage til det sociale og faglige fællesskab både i eget team og i hele afdelingen
  • Trives i en hverdag præget at uforudsigelighed og at du er i stand til at mestre dette
  • På en respektfuld og omsorgsfuld måde kan håndtere den borgerrettede betjening

Hvad kan du forvente af os
  • En arbejdsplads med høj faglighed, med en åben og tryg samarbejdskultur
  • Sparring, således vi alle lykkes med opgaven
  • Frihed til at arbejde selvstændigt, med ansvarlige kollegaer og ledelse på hele afdelingens vegne
  • En arbejdsplads hvor der er et godt samarbejde på tværs i den samlede organisation
  • Faste mødefora, teammøder og personalemøder
  • Flekstid
  • Mulighed for hjemmearbejde
  • Ledelse tæt på

Yderligere oplysninger
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte konsulent Regitze Andersen på 41 91 21 80 eller Leder af myndighed Marlene Pedersen på telefon 41 91 18 11.

Ansøgningsfrist
12. juni 2025, kl. 12.00.

Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 18. juni 2025.

 





Ansøg her





Tilbage til søgning

Kategori

Region

Opret en jobagent og få nye jobannoncer direkte i din indbakke

JobIndex