Er du vild med personaleledelse, har det sorte bælte i relationer og har du lyst til at indgå i et velfungerende, varmt og dygtigt team, hvor du kan gå forrest? Brænder du for at yde kvinder krisehjælp, omsorg og sikkerhed?
Kan du balancere mellem daglig drift og udvikling, så medarbejderne trives og er glade for at gå på arbejde? Er du bekendt med vores målgrupper (§109 + §110) og har du været mellemleder?
Hvis du kan svare ja til ovenstående, så glæder vi os til at høre fra dig.
Vi har plads til 7 kvinder i et stort hjemligt og hyggeligt hus i rolige omgivelser, hvor vi har fokus på udvikling af vores viden og kompetencer i arbejdet med kvinder og børn.
Krisecenteret har til formål at drive et §109/§110 tilbud, hvor der ydes sikkerhed, omsorg og støtte i forhold til den enkelte kvindes behov, ønsker og situation. Der arbejdes anerkendende med fokus på kvindernes egne ressourcer, handlemuligheder og situation.
Vores rettesnore er mentaliserings- og empowerment-baserede tilgange, hvad enten der er tale om juridisk, psykologisk, pædagogisk eller økonomisk rådgivning eller vejledning.
Vi ønsker en afdelingsleder, der:
- Er uddannet socialpædagog, pædagog og/eller psykoterapeut med ledelseserfaring
- har høj faglighed og kan sætte retningen for det daglige arbejde, og kan gå forrest for at vise vejen og følge op
- Arbejder struktureret, kan bevare overblikket og er god til at samarbejde
- Kan varetage personaleledelsen – herunder sparring med personalet – og sikre et godt arbejdsmiljø og høj trivsel
- Er anerkendende og empatisk, med en motiverende adfærd overfor både personale- og målgruppen
- Kan medvirke til implementering og videreudvikling af værdier, arbejdsprocesser og metodeanvendelse, og sikre en løbende udvikling af tilbuddet
- Kan arbejde struktureret og systematisk ift. dokumentationsarbejde
- Har en velfunderet robusthed, kan bevare roen i akut opståede situationer samt arbejde i helikopterperspektiv.
Vi går ikke på kompromis med vores trivsel og lægger vægt på at have en tydelig leder, der gennem sin anerkendende ledelsesstil har fokus på inddragelse og medindflydelse. Vi har en spændende og afvekslende dagligdag, hvor vi tydeligt kan se, hvad vores arbejde og indsats har af positiv indvirkning på de kvinder, vi møder i vores arbejde.
Vi tilbyder dig:
- En fuldtidsstilling, hvor ansættelsesforholdet aftales individuelt og under hensyntagen til erfaring og kompetencer
- En arbejdsplads med dygtige og kompetente medarbejdere, som arbejder på tværs af faggrupper
- En spændende og udviklingsorienteret arbejdsplads, hvor det faglige niveau vægtes højt, og hvor der er lydhørhed for alles idéer og faglige input
- En arbejdsplads, hvor refleksion er en naturlig del af arbejdet i hverdagen, og hvor vi arbejder med udvikling af den socialfaglige, den pædagogiske og den terapeutiske indsats
- Et tæt samarbejde med den øvrige ledelse, hvor der ikke er langt fra idéer til beslutninger
- Deltagelse i interne ledernetværksmøder
- Ekstern gruppesupervision
- ”Husbil” (krav til kørekort)
- Skiftende arbejdstider (8-21) samt varetagelse af vagttelefon og bagvagt funktion ved visitation
Matcher din baggrund og kompetencer, er du velkommen til at søge online igennem vores link her på siden.
Har du uddybende spørgsmål til stillingens indhold, bedes du venligst kontakte rekrutteringsansvarlig Merethe Palmgren Morgen på tlf.: 63 13 17 10.
Kandidater indkaldes løbende til en online screeningsamtale på Teams. Udvalgte kandidater bliver herefter indkaldt til en personlig samtale på vores krisecenter i Køge. Ansøgningsfristen udløber, når vi har fundet den rette medarbejder. Vi gør brug af referencer i vores rekrutteringsproces.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning