For vor kunde i Slagelse, som beskæftiger 55 medarbejdere, søger vi en motiveret og struktureret kontorassistent, der kan støtte teamet i den daglige drift og bidrage til opretholdelse af høj kvalitet i alle processer.
Stillingsbeskrivelse:
Som Backoffice supporter vil du spille en central rolle i vores lille administrationsteam. Du vil få en bred vifte af administrative opgaver, der er med til at sikre, at vi kan opretholde den høje kvalitet i alle vores processer.
Dine opgaver vil bl.a. inkludere at:
-
Besvare telefonopkald og e-mails
-
Modtage kundeordrer
-
Registrere og opdatere af data i vores systemer
-
Indhente tegningsmateriale og tilladelser
-
Koordinere med kunder i forbindelse med udførelse af opgaver
-
Foretage kontrol og afstemninger af time- og materialeregistreringer
-
Fakturere udført arbejde
-
Udføre diverse administrative opgaver samt hjælpe kollegaer i deres arbejde
Vi forventer, at du:
-
Har solid erfaring fra en lignende stilling eller med relevante administrative opgaver
-
Besidder gode IT-færdigheder (herunder Microsoft Office-pakken og økonomisystemer)
-
Er struktureret, detaljeorienteret og har en god evne til at prioritere opgaver
-
Er proaktiv og bidrager med positiv energi og nysgerrighed
-
Har gode kommunikationsevner i både skrift og tale
-
Du arbejder selvstændigt, men er samtidig en teamplayer
-
Trives I en travl hverdag og træffe beslutninger under pres
Vi tilbyder bl.a.:
-
En spændende og udfordrende hverdag i en solid virksomhed i udvikling
-
Gode kolleger og et uformelt arbejdsmiljø med en flad struktur
-
Mulighed for personlig og faglig udvikling
-
Attraktiv løn og personalegoder
Tiltrædelse:
Snarest muligt
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning