Du er vores industrikunders naturlige kontaktpunkt, hvor dit engagement, dit overblik og dine IT-kompetencer gør, at du er det naturlige bindeled mellem kunderne og vores interne operations. Du vil referere til vores Head of Customer Success samt indgå i et større team bestående af kollegaer som afdækker customer support, indkøb og logistik.
Du håndterer hurtigt og serviceminded kundeforespørgsler, registrerer ordrer og behandler reklamationer, både skriftligt og mundtligt – på dit charmerende franske.
Dit samarbejde med kollegaer på tværs af afdelinger sikrer den førsteklasses kundeservice, som furnipart er kendt for.
Du arbejder struktureret og kan samtidig håndtere at flere forskellige opgaver lander på dit bord, som du prioriterer, håndterer og løser effektivt. Du sætter en ære i at følge opgaver helt til dørs i samarbejde med furniparts andre afdelinger.
Du er IT-stærk og navigerer ubesværet i bl.a. vores ERP- og CRM system.
OM OPGAVERNE:
I stillingen som Customer Support Coordinator bliver dine opgaver og ansvarsområder:
- Supportere vores kunder, primært industrikunder – primært via mail men også telefonisk
- Ordrestyring i ERP-systemet
- Håndtering af tilbud og prøveforsendelser
- Reklamationsbehandling
- Back-office-support til vores sælgere
- Samarbejde med logistik og sourcing omkring levering og lagerstatus
DIN FAGLIGE OG PERSONLIGE PROFIL:
Du kan genkende dig selv i følgende kvalifikationer:
- Bachelor, professionsbacheloruddannelse eller lign.
- Erfaring med ERP-systemer, gerne Microsoft D365 F&O og CRM CE
- Rutineret bruger af Excel og Office-pakken, og gerne kendskab til Power BI
- Flydende i fransk, dansk og engelsk – både mundtligt og skriftligt
- Forståelse for salgsprocesser og supply chain på B2B-markedet
- Du er struktureret, løsningsorienteret og serviceminded
- Du følger opgaverne helt til dørs og sikrer at alle relevante parter informeres
- Du kan holde overblikket og prioriterer opgaver, når der er mange bolde i luften
Som person motiveres du af:
- At arbejde struktureret, prioritere og bevare overblikket, når opgaverne står i kø
- At engagere dig, så du har gode relationer med de mange kontaktflader, du har dagligt
- At bruge it-værktøjer effektivt, så både din egen og dine kollegaers arbejdsdag bliver lettere
- At sikre, at opgaver løses - også når opgaven falder uden for ’det vi plejer’
- At sikre samarbejde på tværs af afdelinger og kulturer
Vi søger dig, der gerne vil være omdrejningspunktet og koordinator for den gode kundeoplevelse.
DU TILBYDES:
Et spændende job i en virksomhed, der er på en bæredygtig vækstrejse.
Ordentlighed, fairness og professionalisme er blandt andet nogle af de værdier, der tegner de interne streger hos furnipart og leves ud blandt kollegaer og samarbejdspartnere.
Du bliver derfor en del af en organisationskultur, der vægter tillid, effektivitet og resultater højt. furniparts medarbejdere tager ansvar for egne opgaver, lærer nyt, udfordrer det bestående, spørger, når vi er i tvivl, følger op og kommunikerer åbent og respektfuldt.
Vi sætter en ære i
- at have et godt arbejdsmiljø med et højt informationsniveau
- at tage os af hinanden
- at have en god onboarding proces, hvor du får mulighed for at blive sat godt ind i arbejdsopgaver og processer
- At give mulighed for faglig og personlig udvikling
Stillingen er fuldtid (37 timer).
Udover din faste løn, er du omfattet af vores personalegode-program (pension, sundhedsforsikring, fleksibel arbejdsplads, kantineordning og søde kollegaer).
Hos furnipart ønsker vi at støtte og styrke vores kunder i at opnå varige konkurrencefordele. Med en stærk forståelse for design, bæredygtighed, stærk forsyningskæde og produktkvalitet stræber vi efter at levere løsninger i verdensklasse, hvor disse kerneelementer går hånd i hånd.
SØG STILLINGEN:
Hvis du er interesseret i stillingen, så send os din ansøgning allerede i dag.
Vi vil behandle ansøgningerne løbende og forbeholder os retten til at fjerne opslaget, når den rette kandidat er fundet.
Alle henvendelser behandles selvfølgelig fortroligt.
Har du spørgsmål til stillingen?
Er du velkommen til at kontakte:
Mia Quist Jensen, Business Development Director
Mail: mqj@gmail.com
Mobil: 2281 0854
Ansøgningsfrist: Hurtigst muligt
Ansøg her
Tilbage til søgning