Bliv Controller i Gardian og vær med til at sætte retning
Bliv Controller i Gardian og vær med til at sætte retning
Er du talstærk, nysgerrig og forretningsorienteret? Og vil du have ansvaret for at etablere og udvikle vores Controlling-funktion – helt fra bunden? Så er du måske den Controller, vi leder efter!
I Gardian søger vi en Controller, der kan bygge vores Controlling-funktion og blive en vigtig sparringspartner for både vores CFO og ledelse. Stillingen er nyoprettet, og du får derfor stor frihed og mulighed for at sætte dit eget præg.
Du får en hverdag, hvor din indsigt gør en reel forskel
Du bliver en del af vores økonomiteam i Rødovre, men kommer til at arbejde tæt sammen med ledelsen og resten af organisationen.
Som Controller får du ansvaret for, at:
Kort sagt bliver din opgave at sikre, at vi har det økonomiske overblik og de datadrevne indsigter, der skal til for at træffe de rigtige beslutninger.
Som controller indgår du som en del af økonomiteamet, og skal derfor også være behjælpelig ved måneds- og årsluk samt lønkørsel ved sygdom og ferie.
Din økonomiske værktøjskasse er stærk
Som vores nye Controller skal du have mod på at tage ejerskab for din rolle. Du arbejder struktureret, analytisk og trives med ansvar, hvor du selv driver dine processer i mål.
Vi ser gerne, at du:
Derudover forventer vi, at du taler og forstår dansk og engelsk.
Vi bygger forretning på data og relationer over kaffen
I Gardian har vi en kultur med højt tempo og højt til loftet. Vi stiller store krav til os selv og hinanden – men vi gør det med et glimt i øjet og god stemning i hverdagen.
Du vil hurtigt opdage, at selvom vi løber stærkt, er der altid plads til et grin ved kaffemaskinen, en spontan kagepause eller en idé, der vender tingene lidt på hovedet. Vi tror nemlig på, at de bedste resultater skabes af dygtige mennesker, der har det godt.
Vi arbejder som et team – er du også en holdspiller?
Du bliver en del af et mindre, dedikeret team på tre kolleger og får mulighed for at præge både rollen og den funktion, du skal opbygge. Vi tilbyder fleksible rammer, et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Arbejdsstedet er i Rødovre, og der er mulighed for hjemmearbejde.
Vi arbejder som et team, der konstant forsøger at spille hinanden bedre. Du bliver en vigtig del af en virksomhed med +200 medarbejdere, der hver dag arbejder sammen for at levere sikre og effektive løsninger til vores kunder.
Derudover får du:
Vi har kontorer i Rødovre, Vejle og Aalborg, men dit primære arbejdssted bliver i Rødovre.
Lyder det som noget for dig?
Kan du se dig selv i en spændende rolle med frihed under ansvar, og hvor ingen dage er ens? Så send din ansøgning allerede i dag! Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores økonomidirektør Sofie Elsvaag på sah@gardian.dk eller +45 3063 6550.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning
Bliv Controller i Gardian og vær med til at sætte retning
Er du talstærk, nysgerrig og forretningsorienteret? Og vil du have ansvaret for at etablere og udvikle vores Controlling-funktion – helt fra bunden? Så er du måske den Controller, vi leder efter!
I Gardian søger vi en Controller, der kan bygge vores Controlling-funktion og blive en vigtig sparringspartner for både vores CFO og ledelse. Stillingen er nyoprettet, og du får derfor stor frihed og mulighed for at sætte dit eget præg.
Du får en hverdag, hvor din indsigt gør en reel forskel
Du bliver en del af vores økonomiteam i Rødovre, men kommer til at arbejde tæt sammen med ledelsen og resten af organisationen.
Som Controller får du ansvaret for, at:
- Etablere og udvikle Controlling som funktion i Gardian
- Udarbejde analyser og rapportering til direktion og bestyrelse
- Opbygge økonomiske modeller og beslutningsgrundlag
- Identificere forbedringspotentiale og sikre opfølgning
- Arbejde med datavisualisering og rapportering i Power BI
- Drive likviditets- og finansbudgettering og forecast
- Optimere forretningsgange, herunder udvikling af værktøjer og processer
Kort sagt bliver din opgave at sikre, at vi har det økonomiske overblik og de datadrevne indsigter, der skal til for at træffe de rigtige beslutninger.
Som controller indgår du som en del af økonomiteamet, og skal derfor også være behjælpelig ved måneds- og årsluk samt lønkørsel ved sygdom og ferie.
Din økonomiske værktøjskasse er stærk
Som vores nye Controller skal du have mod på at tage ejerskab for din rolle. Du arbejder struktureret, analytisk og trives med ansvar, hvor du selv driver dine processer i mål.
Vi ser gerne, at du:
- Har erfaring som Controller eller tilsvarende
- Har en stærk forståelse for økonomistyring og rapportering
- Er vant til datadrevne værktøjer – gerne Power BI
- Er god til at samarbejde og formidle tal på en let forståelig måde
- Du trives med at være i maskinrummet – ikke kun med overblikket
- Har en relevant økonomisk uddannelse
- Har god systemforståelse
Derudover forventer vi, at du taler og forstår dansk og engelsk.
Vi bygger forretning på data og relationer over kaffen
I Gardian har vi en kultur med højt tempo og højt til loftet. Vi stiller store krav til os selv og hinanden – men vi gør det med et glimt i øjet og god stemning i hverdagen.
Du vil hurtigt opdage, at selvom vi løber stærkt, er der altid plads til et grin ved kaffemaskinen, en spontan kagepause eller en idé, der vender tingene lidt på hovedet. Vi tror nemlig på, at de bedste resultater skabes af dygtige mennesker, der har det godt.
Vi arbejder som et team – er du også en holdspiller?
Du bliver en del af et mindre, dedikeret team på tre kolleger og får mulighed for at præge både rollen og den funktion, du skal opbygge. Vi tilbyder fleksible rammer, et uformelt arbejdsmiljø og gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Arbejdsstedet er i Rødovre, og der er mulighed for hjemmearbejde.
Vi arbejder som et team, der konstant forsøger at spille hinanden bedre. Du bliver en vigtig del af en virksomhed med +200 medarbejdere, der hver dag arbejder sammen for at levere sikre og effektive løsninger til vores kunder.
Derudover får du:
- En udfordrende og udviklende rolle i en virksomhed i vækst
- Løn efter kvalifikationer og erfaring
- Pensionsordning, frokostordning og adgang til fitness på hovedkontoret
- Et stærkt kollegialt fællesskab og sociale arrangementer
Vi har kontorer i Rødovre, Vejle og Aalborg, men dit primære arbejdssted bliver i Rødovre.
Lyder det som noget for dig?
Kan du se dig selv i en spændende rolle med frihed under ansvar, og hvor ingen dage er ens? Så send din ansøgning allerede i dag! Vi holder løbende samtaler og ansætter så snart, vi har fundet den rette kandidat.
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte vores økonomidirektør Sofie Elsvaag på sah@gardian.dk eller +45 3063 6550.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning