Receptionist med administrativ profil
KOM MED OMBORD
Til vores to hoteller søger vi endnu en medarbejder til at supplere vores nuværende team per 1. oktober 2025.
Helt præcist søger vi en ny kollega med gode admintrative evner, der er effektiv og detaljeorienteret i sit arbejde.
VI TILBYDER
- Muligheden for at være med til at præge atmosfæren og kulturen på begge vores hoteller i Esbjerg centrum
- Attraktiv lønpakke: Modtag en konkurrencedygtig løn i overensstemmelse med overenskomst
- Personalegoder: Overnat f.eks på Cabinn hoteller i hele Danmark til aldeles fordelagtig pris
- En danskejet virksomhed i stor vækst. CABINN har eksisteret i mere end 30 år og er 100 % danskejet. Vi er Danmarks største budget-hotelkæde med 12 hoteller i København, Aarhus, Odense, Vejle, Aalborg, Esbjerg, og flere på vej
- Primært dag og aftenvagter
ARBEJDSOPGAVER
- Betjening af hotellets reception
- Ind- og udcheckning af gæster
- Besvarelse af telefonopkald og mails
- Booking af værelser og håndtering af reservationer
- Generel support og assistance til gæster i reception og bar
- Diverse ad hoc opgaver
KVALIFIKATIONER
For at du kan trives i jobbet er det vigtigt at du kan nikke genkendende til følgende:
- Du kan håndtere flere opgaver samtidigt
- Evner at arbejde selvstændigt og træffe beslutninger
- Serviceorienteret, udadvendt og imødekommende attitude
- Dit primære sprog er Dansk, og du har gode kommunikationsevner på både dansk, engelsk og gerne flere sprog
- Du er vant til at arbejde med it-systemer
- Da vi også håndterer en bar er du minimum 21 år
Vi glæder os til at høre fra dig, og ser frem til at modtage en kortfattet ansøging med vellignende billede, samt cv.
Der afholdes samtaler i uge 35. Tøv derfor ikke med at ansøge.
Send din ansøgning via “Søg stillingen”-knappen.
Med venlig hilsen
Sanne N. Wollesen
Ass. Hotel Manager CABINN Plus Esbjerg & CABINN Esbjerg
Torvegade 27 / Skolegade 14 DK 6700 Esbjerg
25-35 timer
Ansøg her
Tilbage til søgning