Er du en struktureret og talstærk profil, der trives i krydsfeltet mellem løn, overenskomster og administrative opgaver? Vi søger en selvkørende medarbejder, der ikke blot kan drifte lønnen, men som også har lyst til at rydde op, sætte strøm til processerne og skabe struktur i hverdagen. Ansøg på vejle-u@jobteam.dk - Ved spørgsmål kan du ringe på 55667344.
Beskrivelse af jobbet Vi tilbyder et længerevarende vikariat, hvor to dage sjældent er ens. Du får en nøglerolle i at sikre, at vores lønkørsel og HR-administration spiller maksimalt. Vi er i en fase, hvor vi har brug for at få ryddet op i gamle vaner og skabt nye, holdbare arbejdsgange samt ikke mindst beskrivelse af arbejdsgangene (SOP'er).
- Som udgangspunkt er det 30 timer/uge (potentiel mulighed for 37 timer/uge)
- Vikariat (længerevarende)
- Arbejdssted: Vejle
- Arbejdstider: Fleksible arbejdstider indenfor tidsrummet 7:00-16:00
- Godt kollegialt sammenhold
- Løn efter kvalifikationer
Arbejdsopgaver
Du får stor indflydelse på din egen hverdag i en rolle, der spænder bredt fra klassisk lønbogholderi til udarbejdelse af kontrakter og praktiske gøremål på kontoret. Du refererer til økonomiansvarlige, men forventes at kunne løse dine opgaver selvstændigt.
Dine arbejdsopgaver vil blandt andet inkludere:
- Lønadministration: Ansvar for lønningsbogholderi samt afstemning af indberettet løn
- HR-support: Udarbejdelse af kontrakter, håndtering af afskedigelser samt administration af refusioner
- Procesoptimering: Oprydning i eksisterende data og arbejdsgange samt udarbejdelse og dokumentation af nye SOP’er (procesbeskrivelser), så vi sikrer ensartethed fremadrettet
- Systemarbejde: Dagligt arbejde i Navision og Document Capture
- Office management: Diverse forefaldende administrative opgaver, herunder bestilling af forbrugsmaterialer, julegaver, kaffe m.m.
Faglige Kvalifikationer
Vi forestiller os, at du har en solid baggrund inden for løn og regnskab. Du har styr på tallene, men forstår også vigtigheden af de bagvedliggende processer.
- Du har erfaring med lønbogholderi og afstemninger
- Det er et krav, at du har kendskab til overenskomster, og du evner hurtigt at sætte dig ind i specifikt Industriens Overenskomst
- Erfaring med Navision er en klar fordel, og kendskab til Document Capture vægtes højt
- Du er vant til at håndtere fortrolige oplysninger og har styr på reglerne omkring refusioner
Personlige kvalifikationer
For at få succes i denne stilling skal du trives med "rugbrødsarbejdet", men samtidig have lysten til at optimere. Du kommer ind i en funktion, hvor der ligger en del oprydningsopgaver, hvilket kræver, at du er vedholdende og systematisk.
- Struktureret: Du kan skabe orden i kaos og sætter en ære i at få bund i opgaverne
- Fleksibel: Du er ikke for fin til at bestille kaffe eller julegaver, selvom du sidder med komplekse lønposter
- Robust og selvstændig: Du tør tage ansvar for dine områder og kan håndtere de svære processer omkring f.eks. afskedigelser rent administrativt
- Procesorienteret: Du ser ikke kun at en opgave skal løses, men tænker over hvordan vi beskriver den bedst (SOP), så den er nemmere næste gang
Særlige forhold
Vi lægger vægt på en hverdag, der hænger sammen for både virksomheden og dig.
- Timetal: Stillingen er som udgangspunkt på 30 timer ugentligt - med mulighed for 37 timer ugentligt
- Arbejdstider: Vi tilbyder stor fleksibilitet. Du møder ind alle hverdage, men du kan placere din arbejdstid fleksibelt i tidsrummet 07:00 – 16:00.
Ansøgningsproces Send din ansøgning og dit CV hurtigst muligt til vejle-u@jobteam.dk. Har du spørgsmål kan du ringe til 55667344 Vi indkalder løbende til samtaler og tillader os at tage opslaget ned, når den rette kandidat er fundet. Vi glæder os til at høre fra dig.
Ansøg her
Tilbage til søgning

