lokalnyt

Ny søgning
Bliv studentermedarbejder hos HR i Campusadministration Søndre

Vil du have et spændende studiejob på Søndre Campus, hvor du får mulighed for at bidrage med at understøtte vores administrative processer? Og ikke mindst blive en del af et fantastisk arbejdsmiljø, kollegaskab og en stor universitetsadministration i rivende udvikling.

Om dine opgaver
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Bistå sagsbehandlerne med delopgaver fx ifm. rekrutteringer
- Praktisk bistand ved møder
- Bistå med dokumentationsarbejde og andre delopgaver på GDPR-området
- Trække data og lister i diverse systemer og evt. strukturere data
- Indrapportere/taste oplysninger i de forskellige systemer, som vi bruger i centret.
- Bistå med ferie- og fraværsregistrering i fraværsteamet ved behov
- Bistå ved arrangementer i Campusadministrationen

Om dig og dine kompetencer
Vi forestiller os, at du er i gang med et samfundsvidenskabeligt, juridisk eller lignende studie. Uanset studieretning er det vigtige, at du:
- Arbejder struktureret med dine opgaver
- Er hurtig til at sætte dig ind i nye systemer og gerne allerede bruger Excel og PowerPoint
- Har en konstruktiv og åben tilgang til nye opgaver og til dine kolleger
- Ikke er bange for at spørge om hjælp
- Er helt fortrolig med engelsk – skriftligt såvel som mundtligt.

Om HR Søndre
HR Søndre er en del af Campusadministration Søndre sammen med 5 andre områder, som til dagligt betjener institutter og ledelser under fire fakulteter; Det Humanistiske Fakultet (HUM), Det Juridiske Fakultet (JUR), Det Samfundsvidenskabelige Fakultet (SAMF) og Det Teologiske Fakultet (TEO).

I HR Søndre får du godt 60 engagerede kolleger. Vi ønsker at skabe et højt fagligt og udviklende arbejdsmiljø samt et miljø, hvor vi sikrer en høj grad af videndeling og et godt socialt samvær. Vores mål er at betjene vores fakulteters mange ansatte hurtigt, effektivt og med en god forretningsforståelse.

HR Søndre består af 4 sektioner, HR administration, Personalejura og særopgaver, Samarbejde og Udvikling og International Staff Mobility (ISM). Vi arbejder med alt fra rekrutteringer, generel personaleadministration og personalejuridiske opgaver til kontraktjura, GDPR, rådgivning omkring internationale forhold, arbejdsmiljø og ledelsesudvikling.

Læs mere om Campusadministration Søndre og HR Søndre her.

Løn og ansættelsesvilkår
Den ugentlige arbejdstid er i gennemsnit 15 timer. Timernes fordeling aftales konkret i forbindelse med ansættelse, og der er mulighed for fleksibilitet ifm. eksamen, ferier mm.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i staten mellem Finansministeriet og HK/STAT samt OAO-S-fællesoverenskomst, med indplacering som HK-studerende.
Timelønnen er anciennitetsbestemt og udgør minimum 141,14 kr. (1. april 2025-niveau).

Ansættelsen er betinget af, at du er aktiv studerende og kan dokumentere indskrivning som sådan.

Ansøgning
Send din ansøgning, vedlagt CV og eksamensudskrift via Jobportalen (klik på "Søg stillingen").

Ansøgningsfristen er den 10. august 2025.

Vi forventer at afholde samtaler i uge 34 med opstart snarest muligt derefter.


Yderligere oplysninger
Har du yderligere spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte teamleder Zascha Bang på tlf. 35334256 eller på mail zascha.bang@adm.ku.dk.


Københavns Universitet er i gang med en gennemgribende omorganisering af universitetets administration og står midt i en stor omstillingsproces. Fra marts 2025 har universitetet fået én fælles administration bestående af en række koncernenheder og tre campusadministrationscentre, der i tæt samarbejde med lokale stabe skal understøtte universitetets kerneforretning; forskning, uddannelse og formidling.
Målet med den administrative reform er blandt andet at styrke det tværgående samarbejde, øge effektiviteten og sikre gode karriereveje for administrative medarbejdere på KU.



Vi ønsker at afspejle det omgivende samfund og opfordrer alle uanset personlig baggrund til at søge stillingerne



Arbejdstid: Dag

15-15 timer

Ansøg her





Tilbage til søgning