Herlev Kommune står midt i en spændende digital rejse, hvor vi konstant søger at forbedre og udvikle os. Denne rejse kræver faglighed, viden, nysgerrighed, gedigent arbejde og kompetente medarbejdere i vores digitaliseringsenhed, så vi bedst muligt kan udvikle spændende løsninger for kommunens 2300 medarbejdere.
Stillingen er organisatorisk placeret som en del af Direktionssekretariatet, i IT og Digitalisering, i team Digitalisering. Der refereres til den faglige leder af teamet.
Primære arbejdsopgaver
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- teknisk projektledelse af digitaliseringsprojekter.
- at udvikle og understøtte teknik i forbindelse med digitale forandringer på tværs af organisationen.
- at drive tværorganisatoriske tekniske projekter.
- at løse ad hoc-opgaver.
For at blive succesfuld i jobbet kræver det en stor nysgerrighed på mennesker, processer, IT og den digitale udvikling og selvfølgelig en metodisk og struktureret arbejdsform.
Om dig
- Du har en stor teknisk forståelse.
- Du har erfaring med tekniske digitaliseringsprojekter.
- Du skal trives med at supportere og servicere forretningen.
- Du er god til at formulere dig og videreformidle komplicerede problemstillinger på skrift og i tale.
- Du trives i en politisk styret organisation, hvor dagsordenen er dynamisk og rammerne er omskiftelige.
- Du er selvledende og har blik for udviklings- og forbedringsopgaver.
- Du er en teamplayer med ambitioner, der samtidigt har godt humør.
Om IT og Digitalisering
IT og Digitalisering er en del af Direktionssekretariatet og består udover Digitalisering af Drift og Support og Informationssikkerhed. Digitaliseringsenheden arbejder tæt sammen med hele
IT-afdelingen.
Vi tilbyder
- Et spændende job med gode udviklingsmuligheder.
- En afdeling med gode og professionelle kolleger.
- Selvstændige og spændende opgaver med mange udfordringer.
- Mulighed for udvikling af faglige og personlige kompetencer.
- Fast arbejdsplads på Herlev Rådhus med mulighed for hjemmearbejde efter aftale i teamet og henset til teamets drift.
Som medarbejder i Herlev Kommune (Direktionssekretariatet) får du adgang til en række personalegoder, herunder:
- Frugtordning
- Gratis adgang som medarbejder til Hjortespringbadet
- Kantineordning (egenbetaling)
- Sociale arrangementer såsom Direktionssekretariatets årlige sommerfest, fredagsbar 3-4 gange årligt og hvad vi ellers finder på.
Den ugentlige arbejdstid er 37 timer. Løn- og ansættelsesvilkår sker i henhold til gældende overenskomst.
Ansøgningsfrist
Ansøgningen skal vedlægges relevant dokumentation for uddannelse og tidligere beskæftigelse og være modtaget senest den 7. september 2025 kl. 23:59.
Ansættelsessamtaler vil blive afviklet i ugerne 37-38.
Vil du vide mere?
Du kan læse mere om kommunen på herlev.dk og du er velkommen til at kontakte faglig leder Nicolai Nørregaard Børninck på HK56419@herlev.dk.
Mød vores medarbejdere
På herlev.dk kan du møde nogle af vores medarbejdere fra forskellige arbejdspladser i kommunen. De fortæller hver især om, hvad de arbejder med, og hvorfor de er glade for deres arbejde.
Søg stillingenDu søger stillingen online. Husk at vedhæfte din ansøgning, CV og andre relevante bilag. Når du har sendt ansøgningen, modtager du en e-mail som kvittering. Vær opmærksom på, at mailen kan være placeret i din mappe ”Spam/uønsket post”.
Om Herlev
Herlev er placeret i hjertet af hovedstadsområdet med en velfungerende infrastruktur. Transportmulighederne til og fra Herlev er gode og bliver forstærket med den kommende letbane og de fire letbanestationer i byen. Samtidig byder Herlev på let adgang til grønne områder. Vi er i fuld gang med at udvikle byen, så den også i fremtiden har et levende handelsliv, en spændende bymidte og er attraktiv at bo og drive virksomhed i.
I Herlev Kommune arbejder vi ambitiøst og målrettet på at sikre, at vores tilbud til borgerne også i fremtiden er på et højt niveau. Det gør vi ved at indrette organisationen med et større fokus på at styrke fagligheden og understøtte dialogen med borgerne, samt forkorte afstanden mellem det lokale politiske niveau og kommunens medarbejdere.
Arbejdstid: Dag
Ansøg her
Tilbage til søgning