lokalnyt

Ny søgning
SSA med delvis planlæggerfunktion søges til fast stilling blandede vagter i Nordbyen

Da en af vores planlæggere har fået sit drømmejob nr. 2 andet sted, søger vi en dygtig og engageret medarbejder med Social- og Sundhedsassistent uddannelse med delvis planlæggerfunktion til udekørende hjemmeplejegruppe Nordbyen pr. 1. oktober 2025 eller efter aftale.
Stillingen er på 37 timer med weekendvagt hver 4. uge. Arbejdstiden ligger i tidsrummet 6.30-15.30, de uger hvor du varetager planlæggerfunktionen. Så kan du lide at arbejde struktureret og have mange bolde i luften så læs videre: 
 
Stillingens nøgleopgaver: 

Planlægningsfunktionen er omdrejningspunkt i forhold til at sikre de givne visiteringer til borgerne ud fra helhedsplejen og planlægge disse ud fra kompetencer i gruppen i samråd med det enkelte team, med henblik på at skabe kontinuitet og sammenhæng i borgerforløbene.  At sikre optimal ressource udnyttelse og overholde den givne ramme der er for opgaverne, hvilket sker i tæt samarbejde med 2 andre planlæggere og ledelsen. De dage hvor dine kollegaer varetager planlæggerfunktionen vil din funktion være i gruppen som SSA. 

Beskrivelse af planlæggerfunktionen: Tryk her

Vi tilbyder:
  • En god introduktion tilpasset dig og dine behov.
  • En arbejdsplads i udvikling, hvor vi arbejder i faste teams med medindflydelse på udførelse af opgaver.
  • En dynamisk arbejdsplads, hvor faglighed, samarbejde og trivsel er i højsæde.
  • En ledelse der altid er åben for dialog. 
  • Vi holder tværfaglige morgenmøder samt ugentlige tværfaglige konferencer med fokus på sammenhængende og fleksible pleje- og omsorgsforløb for borgerne, tidlig opsporing og sætter fokus på vores komplekse opgaver.
  • En arbejdsplads med dygtige og engagerede kollegaer der glæder sig til at byde dig velkommen.
 Faglige og personlige kompetencer:
  • Social- og Sundhedsassistent uddannelse.
  • Et positivt menneskesyn.
  • En nysgerrighed og lyst til faglig udvikling.
  • Du arbejder selvstændigt og bidrager til at skabe et godt arbejdsmiljø.
  • Du har lyst til at lære nyt og deler gerne ud af den viden og erfaring du har og tilegner dig. 
  • Du er ansvarlig, mødestabil og parat til at være fleksibel.
  • Du får øje på muligheder frem for begrænsninger, og er god til at tænke højt, sammen med andre. 
  • Du har gode samarbejdsevner og føler dig ansvarlig for at strukturere hverdagen bedst muligt for flest muligt. 
  • En rehabiliterende tilgang til borgerne.
  • Du er optaget af at skabe de bedste betingelser for mennesker, som er udfordret fysisk, psykisk, socialt eller har demens. 
  • Har kendskab til dokumentations systemet Nexus samt gerne procedure systemet KVAS.
  • Kørekort en nødvendighed.
Ansøgningsfrist:

15. august 2025.  

Ansættelsessamtaler:

Afholdes i uge 34.

Løn og ansættelse:


Efter gældende overenskomst. 


Flere oplysninger: 


Gruppeleder Christina Christensen på telefon 25181098 eller Stedfortræder Claus Hansen på telefon 25182577. 

 
Ansøgningsprocedure: 

Send din ansøgning ved at klikke på ”send ansøgning” og vedhæft din ansøgning og CV. Vi tager kun imod elektroniske ansøgninger. 

 





Ansøg her





Tilbage til søgning