lokalnyt

Ny søgning
Cyberdivisionen i Hvidovre søger en erfaren HR medarbejder til en meningsfuld arbejdsplads

Kan du se dig selv løse en bred vifte af HR og administrative opgaver, koordinere på tværs og dykke ned i, hvordan en division drives? Er du nysgerrig på, hvad vi kan i Forsvaret og vil du være en del af et team, der er fokuseret på udvikling af vores procedurer og arbejdsopgaver, samt ønsker at skabe imponerende resultater igennem innovation, så tøv ikke med at sende din ansøgning i dag.


Om os
Cyberdivisionen er en del af Forsvarsministeriet Materiel- og Indkøbsstyrelsen, som leverer it-drift og –forvaltning samt udvikling til hele Forsvarsministeriets område. Cyberdivisionen arbejder dagligt for at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for. Vi er en dynamisk og innovativ division, der stræber efter at skabe et inspirerende arbejdsmiljø for vores medarbejdere. Vi værdsætter mangfoldighed, samarbejde og udvikling, og vi søger nu en passioneret HR medarbejder, der vil indgå i vores fantastiske team og som vil være med til at yde den bedste service til chefer og medarbejdere.


Om stillingen
Som HR og administrativ medarbejder hos Koordinationsafdelingen under Cyberdivisionen vil du spille en central rolle i at understøtte vores medarbejdere og ledelse. Som en del af vores team vil du skulle udnytte dine stærke kommunikationsfærdigheder til at interagere med kolleger og kunder, og sikre, at alle føler sig hørt og værdsat. Vi værdsætter åbenhed og samarbejde, og vi tror på, at en god kommunikation er nøglen til succes. Du vil sammen med teamet være medansvarlig for en bred vifte af HR-opgaver, herunder rekruttering i samarbejde med Personelkommandoen (PKOM), organisationstilpasninger, udnævnelser, udarbejdelse af sagsoplæg, vejledninger og støtte til vores chefer. Vi lægger vægt på et godt kollegialt samarbejde med rum til gensidig inspiration og sparring.

Dine primære opgaver vil inkludere:

  • Rekruttering og onboarding af nye medarbejdere
  • Udvikling og implementering af processer og vejledninger, herunder vedligeholdelse af SharePoint
  • Håndtering af medarbejderrelationer og konfliktløsning
  • Sikre overholdelse af relevante love og regler inden for HR-området
  • Deltage i udviklingen af virksomhedens kultur og værdier
  • Støtte og besvare alle former for spørgsmål inden for HR-området, herunder besvarelse og udsendelse af indkomne opgaveanmodninger
Om dig
Det vigtigste for os er, at du motiveres af at skabe resultater og har lyst til at omsætte politiske visioner til forandringer i praksis. Du har drive og godt humør og din evne til at organisere og prioritere arbejdsopgaver vil være medvirkende til at sikre, at vi når vores mål effektivt og rettidigt i en travl og omskiftelig hverdag.

Vi søger en kandidat, der:

  • Har en relevant uddannelse inden for HR og gerne med kendskab til Forsvaret. Du kan således have både en civil som militær baggrund
  • Har minimum 4-5 års erfaring inden for HR eller relaterede områder, gerne i en større (offentlig) virksomhed
  • Besidder stærke kommunikations færdigheder
  • Har en analytisk og en struktureret tilgang til opgaverne
  • Har en passion for at skabe et positivt arbejdsmiljø og støtte medarbejdernes udvikling
Vi tilbyder:

  • Et spændende og udfordrende job i en vækstorienteret virksomhed
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling
  • Et venskabeligt og støttende arbejdsmiljø
  • Et HR team, som arbejder tæt sammen og støtter hinanden i opgaverne
Vi tror på, at et positivt arbejdsmiljø er nøglen til trivsel og produktivitet. Derfor søger vi en kollega, der deler denne passion og aktivt bidrager til et godt arbejdsmiljø. Din positive energi og vilje til at hjælpe andre vil ikke kun gøre vores arbejdsplads bedre, men også sikre, at vi leverer 100 % sikker og glad service til vores kunder og samarbejdspartnere.

Er du nysgerrig på, hvad vi kan i Forsvaret og vil du være en del af et team, der er fokuseret på konstant udvikling af vores procedurer og arbejdsopgaver, samt ønsker at skabe imponerende resultater igennem innovation, så tøv ikke med at sende din ansøgning i dag.

Ansættelsesvilkår

Stillingen er i opslag som både civil og militær.

​Ansættelse og aflønning sker i henhold til den til enhver tid gældende overenskomst i staten.
Afhængigt af dine kvalifikationer og kompetencer, er der mulighed for forhandling af tillæg. Der er til stillingen knyttet en arbejdsgiverfinansieret pensionsordning.

Arbejdsstedet er i Hvidovre.

Som ansat under Forsvarsministeriets område er du omfattet af nogle særlige vilkår. Du skal bl.a. kunne sikkerhedsgodkendes og opretholde sikkerhedsgodkendelsen under hele ansættelsesforholdet.

Du har som ansat pligt til at forrette tjeneste uden for landets grænser, herunder ved enheder i internationale operationer med henblik på deltagelse i konfliktforebyggende, fredsbevarende, fredsskabende, humanitære og andre lignende operationer.

Kontakt og ansøgning
Hvis du vil høre mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte teamleder Lotte Nielsen på telefon 5086 5830 eller sektionschef Danni Wulff på telefon 2931 5130.

Har du spørgsmål til løn- og ansættelsesforhold, er du velkommen til at kontakte Personelkommandoen, HR-konsulent Birgit Jepsen på telefon 3266 5811.

Ansøgningsfristen er fredag den 5. september 2025. Stillingen er til besættelse den 1. oktober 2025 eller hurtigst muligt herefter. Vi forventer at indkalde løbende til samtaler

Hvis du er klar til at tage det næste skridt i din karriere og blive en del af vores team, så send din ansøgning i dag. Vi ser frem til at høre fra dig!
Du søger stillingen via linket og vi beder dig vedhæfte ansøgning, CV og kopi af uddannelsesbevis/svendebrev. Vær opmærksom på at bilag skal tilføjes i PDF-format.

I Forsvarsministeriets organisation tror vi på, at mangfoldighed optimerer opgaveløsningen. Derfor opfordrer vi alle interesserede uanset baggrund til at søge stillingen.

Om Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse
Forsvarsministeriets Materiel- og Indkøbsstyrelse (FMI) er en styrelse under Forsvarsministeriet. FMI har ansvaret for det samlede forsvars og beredskabs materiel, it og cybersikkerhed. Det er os, der anskaffer, driver og bortskaffer materiel og it for såvel Hæren, Søværnet, Flyvevåbnet, Arktisk Kommando, Specialoperationskommandoen, Hjemmeværnet, Beredskabsstyrelsen og resten af Forsvarsministeriets koncern. Desuden bistår vores it-medarbejdere dagligt i at modstå de cyberangreb, Forsvarsministeriets koncern udsættes for. Vi er ca. 2500 medarbejdere (3/4 civile - 1/4 militære) fordelt ud over hele Kongeriget, med hovedkontorer i henholdsvis Ballerup, Brabrand og Hvidovre.



Arbejdstid: Dag



Ansøg her





Tilbage til søgning